Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466174/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY
1.3.) Oddział zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowych Gołuszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531155757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 18
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Gołuszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 485 87 35
1.5.8.) Numer faksu: 77 485 87 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sdsnowegoluszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glubczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09677ae2-97b4-4f4d-9d45-83e1f6f668241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ośrodek wsparcia, pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09677ae2-97b4-4f4d-9d45-83e1f6f66824
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00460594/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja" realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego na lata 2021-2027, Oś Priorytetowa VII - Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDS.ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190247,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176155,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).Część I: Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) – obszar miejski.
Realizacja usługi indywidualnego transportu (door- to- door) będzie stanowiła element wsparcia w zakresie mobilności dla Uczestników/Uczestniczek projektu „NieSamiDzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego na lata 2021-2027, Oś Priorytetowa VII – Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim
Usługa będzie realizowana w dniach roboczych – oznacza to dni
z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1920) od godz. 6:30 do 18:00. W wyjątkowych sytuacjach za zgodą realizatora projektu mogą być realizowane w pozostałe dni wolne od pracy.
Szacunkowa ilość kilometrów dziennie wynosi: dla części pierwszej 60 km. – obszar miejski. Zamawiający zastrzega, że jest to jedynie szacunkowa wartość kilometrów, która jest uzależniona od faktycznych potrzeb uczestników projektu. Ze względu na to że jest to usługa transportu nieregularnego ilość kilometrów dziennych może się różnić, Zamawiający zastrzega, że w niektórych dniach usługa może nie być realizowana.
Każdorazowo trasa w ramach usługi będzie określona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, że z usługi transportu może skorzystać w tym samym czasie kilku UP.
Wykonawca w ramach usługi transportowej zapewni kierowcę oraz pojazd dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – minibus przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
Asystent koordynatora projektu będzie przyjmował zgłoszenia na usługę transportu oraz opracowywał harmonogram przejazdów, który będzie przekazywany Wykonawcy usługi z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi zgłoszonej w tym samym dniu.
Osoba realizująca usługę indywidualnego transportu door-to-door będzie posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania ww. usługi.
Szczegółowe wymogi zawarte są w SWZ oraz załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 37747,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).Część II: Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) - obszar wiejski.
Realizacja usługi indywidualnego transportu (door- to- door) będzie stanowiła element wsparcia w zakresie mobilności dla Uczestników/Uczestniczek projektu „NieSamiDzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego na lata 2021-2027, Oś Priorytetowa VII – Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim.
Usługa będzie realizowana w dniach roboczych – oznacza to dni
z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1920) od godz. 6:30 do 18:00. W wyjątkowych sytuacjach za zgodą realizatora projektu mogą być realizowane w pozostałe dni wolne od pracy.
Szacunkowa ilość kilometrów dziennie wynosi: dla części drugiej 220 km. – obszar wiejski. Zamawiający zastrzega, że jest to jedynie szacunkowa wartość kilometrów, która jest uzależniona od faktycznych potrzeb uczestników projektu. Ze względu na to że jest to usługa transportu nieregularnego ilość kilometrów dziennych może się różnić, Zamawiający zastrzega, że w niektórych dniach usługa może nie być realizowana.
Każdorazowo trasa w ramach usługi będzie określona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, że z usługi transportu może skorzystać w tym samym czasie kilku UP.
Wykonawca w ramach usługi transportowej zapewni kierowcę oraz pojazd dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – minibus przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
Asystent koordynatora projektu będzie przyjmował zgłoszenia na usługę transportu oraz opracowywał harmonogram przejazdów, który będzie przekazywany Wykonawcy usługi z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi zgłoszonej w tym samym dniu.
Osoba realizująca usługę indywidualnego transportu door-to-door będzie posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania ww. usługi.
Szczegółowe wymogi zawarte są w SWZ oraz załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 138407,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTEX Wojciech Farasiewicz Przewóz osób i towarów w kraju i za granicą
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481255348
7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTEX Wojciech Farasiewicz Przewóz osób i towarów w kraju i za granicą
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481255348
7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.