eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilczynUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelińska 12D

1.5.2.) Miejscowość: Wilczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2683032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wilczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/942749

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94784674-3cc1-4157-bb0f-d659b04c5b85

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051987/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGO.271.6.2024.BZP.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
2. Warunki realizacji i zakres przedmiotu zamówienia:
1) Uruchomienie środków nastąpi w jednej transzy, w zakładanym terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, po przekazaniu pisemnej dyspozycji wypłaty przez Zamawiającego (czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji – do 3 dni roboczych).
2) Koszt kredytu to oprocentowanie ustalone wg stopy WIBOR 1M + stała marża Banku [%] przez cały okres kredytowania. Baza oprocentowania - WIBOR 1M może ulegać zmianom. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1M określona na podstawie notowania z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać plus stała marża Banku dla całego okresu kredytowania.
W celu sporządzenia oferty przyjmuje się stały WIBOR 1M z dnia 15.07.2024 r. o wartości 5,86 %.”
3) Zamawiający nie przewiduje prowizji ani innych opłat bankowych za realizację niniejszego zamówienia publicznego.
4) Spłata kredytu nastąpi w okresie 7 lat począwszy od 2025 roku. Sposób spłaty kredytu: karencja w spłacie kredytu do 31.12.2024 r., spłaty kapitału w 28 ratach kwartalnych, płatnych w terminie do ostatniego dnia trzeciego miesiąca kwartału, w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2031 r.,
Spłata rat kapitałowych wg następującego harmonogramu jak niżej:
- w roku 2025 – 4 raty po 37 500,00 PLN
- w roku 2026 – 4 raty po 50 000,00 PLN
- w roku 2027 – 4 raty po 75 000,00 PLN
- w roku 2028 – 4 raty po 84 375,00 PLN
- w roku 2029 – 4 raty po 84 375,00 PLN
- w roku 2030 – 4 raty po 84 375,00 PLN
- w roku 2031 – 4 raty po 84 375,00 PLN
5) Odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych. Przy wyliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w danym roku kalendarzowym (365 lub 366 dni w roku przestępnym). Odsetki płatne do ostatniego dnia trzeciego miesiąca danego kwartału. Bank będzie zobowiązany do pisemnego informowania wysokości naliczonych odsetek za każdy okres odsetkowy na 7 dni przed terminem płatności odsetek;
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany terminu uruchomienia kredytu w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego (w sytuacjach, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia SWZ); Jednakże w celu złożenia oferty i obliczenia ceny za udzielenie kredytu należy przyjąć wysokości i termin określony w ppkt 1);
b) dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez poboru przez Bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688208,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688208,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688208,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Koninie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650002030

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 68

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688208,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2031-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.