Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391791/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
- 2023/BZP 00318986/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00117187/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn (etap II)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn (etap II)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d940ee-4aec-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007060/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 „Poprawa stanu nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn (etap II)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391791/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.16.2022.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa bezpieczeństwa nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn (etap II)”1) Część I zamówienia – „Remont nawierzchni ul. Jadwigi od ul. Bolesława Krzywoustego do skrzyżowania z ul. Leszczyńskiego w Kostrzynie”. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej obejmującej odcinek drogi o łącznej długości 376,95 m. od istniejącej nawierzchni przy ul. Bolesława Krzywoustego do skrzyżowania z ulicą Leszczyńskiego.
Remont będzie polegał na ułożeniu warstwy wyrównawczej, wyrównującą istniejąca nawierzchnie z poferezu i tłucznia z kruszywa kamiennego, a następnie dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ:
1) Dla części I zamówienia:
projekt wykonawczy branży drogowej,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
przedmiar robót;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 194084,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – „Remont nawierzchni ul. Warzywnej w Kostrzynie (droga powiatowaw granicach miasta) - etap 2”. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni, obejmujący odcinek ul. Warzywnej od końca istniejącej nakładki od przejazdu kolejowego do nakładki zrealizowanej w roku 2021 r. (etap I) na długości ok. 188,0 m. W skład prac wchodzi sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej i ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (nakładka).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 132080,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa bezpieczeństwa nawierzchni na drogach Gminy Kostrzyn (etap II)” 3) Część III zamówienia – „Modernizacja drogi gminnej w sołectwie Drzązgowo”. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej na odcinku od istniejącej nawierzchni asfaltowej przy posesji nr 13 w m. Drzązgowo, w gminie Kostrzyn, powiat poznański, o długości 423,89 i 201,60 m. W skład prac wchodzi ułożenie warstwy wyrównawczej wyrównującej podbudowę z kruszywa kamiennego, a następnie dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ:
projekt wykonawczy branży drogowej,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
przedmiar robót;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 389186,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV zamówienia: – „Remont nawierzchni ul. Kosynierów w Kostrzynie”. Przedmiotem zamówienia jest remont obejmujący ul. Kosynierów od skrzyżowania z ul. Moniuszki do skrzyżowania z ul. Półwiejską. Remont polegał będzie na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, ułożeniu nowej warstwy ścieralnej, a także na wymianie istniejących krawężników, budowiei odtworzeniu istniejącego ścieku przykrawężnikowego. W miejscach rozebranej nawierzchni związanej z wykonaniem sieci wodociągowej z przyłączami należy istniejącą nawierzchnię uzupełnić 5 cm warstwą z KŁSM 0/31,5, wyprofilować i zagęścić, a następnie ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego. Na całej długości ulicy zostaną odtworzone i uzupełnione istniejące chodniki i wjazdy z betonowej kostki brukowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 708854,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119488,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196215,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119488,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno- Budowlany Mateusz Maćkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-190-30-93
7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 7
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11948850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691745,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891796546
7.3.3) Ulica: UL. POLNA 1A
7.3.4) Miejscowość: NEKLA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+841,90 do km 1+461,03 - ul. Parkowa, budowa dr. od km 0+003,50 do km 0+340,67 - ul. Makowa, bud. drogi gminnej od km 0+003,50 do km 0+316,50 - ul. Wiśniowa w Biłgoraju
- Remont nawierzchni bitumicznej dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Kostrzyn
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.