eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoPrzebudowa pomieszczeń z dostawą wyposażenia na potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej w ramach "Przebudowa pom. byłego Bloku Operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń z dostawą wyposażenia na potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej w ramach „Przebudowa pom. byłego Bloku Operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI IM.JANA PAWŁA II W KROŚNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Korczyńska 57

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sezam.szpital@krosno.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń z dostawą wyposażenia na potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej w ramach „Przebudowa pom. byłego Bloku Operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57755b16-674f-45a9-b942-713e93465d6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023344/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń byłego Bloku Operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ/215/60/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych związanych z przebudową pomieszczeń wraz z dostawą pierwszego wyposażenia na potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej, w ramach zadania: „Przebudowa pomieszczeń byłego Bloku Operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej w budynku przy ul. Grodzkiej 45”, w tym: uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wszelkich niezbędnych decyzji, warunków i uzgodnień oraz dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgłoszeń, a w szczególności: zgłoszenia o zakończeniu budowy do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (dalej: Sanepid) oraz do Państwowej Straży Pożarnej (dalej Straż) i uzyskanie pozytywnej opinii tej instytucji, co do przystąpienia do użytkowania przebudowanej infrastruktury lub złożenie oświadczenia, że organy te nie wniosły sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania w terminach określonych w przepisach prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3 562 381,49 zł. Najkorzystniejsza oferta wyniosła 3 635 140,20 zł, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.