eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyBudowa żłobka w Zdunach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Zdunach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zduny

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-760

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7215001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zduny@zduny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zduny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w Zdunach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131694cf-2ee5-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094096/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa żłobka w Zdunach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2375657,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. Budowa żłobka
w Zdunach. Budynek żłobka ma zostać zlokalizowany na dz. ewidencyjnej nr 1018 obręb Zduny.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Planowana inwestycja to przedsięwzięcie stanowiące spójną całość, dla której nie da się wyłonić elementów składowych pozwalających podzielić je na części. Ponadto sama formuła udzielenia zamówienia „zaprojektuj i wybuduj” warunkuje udzielenie zamówienia w całość. Natomiast wygenerowanie sztucznego podziału doprowadziłoby do wzrostu skomplikowania prac, a także przełożyłoby się na problemy koordynacyjne oraz znacząco obniżyło jakość wykonanych prac. Ponadto dla Zamawiającego korzystniejszym rozwiązaniem jest jeden Wykonawca udzielający gwarancji. Wykonane roboty budowlane objęte sa jedną decyzją pozwolenia na budowę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Etap I – Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, zakres prac obejmuje
w szczególności:.
1) W zakresie organizacji prac projektowych:
a) dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego oględzin terenu, weryfikację dla potrzeb projektowych założeń podanych w SWZ, umowie i PFU oraz dokonanie analiz niezbędnych do rozwiązań zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej;
b) udział w naradach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu, projektanta projektu budowlanego lub wykonawczego albo innego upoważnionego do podejmowania decyzji przedstawiciela; zapewnienie osobistego stawiennictwa projektanta branżowego albo jego upoważnionego do podejmowania decyzji przedstawiciela w przypadku powiadomienia o takiej potrzebie przez Zamawiającego.
2) W zakresie materiałów przedprojektowych:
a) uzyskanie lub aktualizację wszystkich wymaganych prawem warunków przyłączenia, zabezpieczenia lub likwidacji kolizji projektowanych obiektów
z istniejącym uzbrojeniem działki wynikających ze specyfiki opracowania projektowego, w tym od administratorów sieci, zarządców dróg lub obiektów;
b) sporządzenie projektu organizacji terenu robót (placu budowy)
z uwzględnieniem etapowania robót i koniecznością zapewnienia podstawowego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie robót poprzez zapewnienie im dojścia i dojazdu;
c) Zamawiający wymaga równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia obiektu. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
3) W zakresie opracowań geodezyjnych:
a) sporządzenie map do celów projektowych zawierających wszystkie wskazane przez projektanta naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w tym oznaczenia literowe i graficzne oraz klauzule właściwych ośrodków dokumentacji geodezyjnej;
b) pozyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do wykonania dokumentacji (o ile wymagane).
4) W zakresie koncepcji architektoniczno-przestrzennej:
a) wykonanie koncepcji architektoniczno-przestrzennej uwzględniającej:
 program funkcjonalno-użytkowy,
 uwagi Zamawiającego złożone do proponowanych rozwiązań,
 pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządcy dróg, administratorów urządzeń obcych i innych podmiotów uzgadniających,
 jednoznacznie wskazanie przedmiotowych kolizji z obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. W każdym przypadku, gdy materiały Zamawiającego będą pozostawały w kolizji z obowiązującymi przepisami prawa lub normami budowlanymi, bądź też z innych przyczyn ich uwzględnienie nie będzie pozwalało na prawidłowe, wedle najlepszej wiedzy Wykonawcy, wykonanie umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować rozwiązanie zamienne w tym uzyskanie odstępstw od obowiązujących przepisów,
b) uzgodnienie koncepcji przez Zamawiającego;
c) uzyskanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej umożliwiającej dalsze kontynuowanie prac
projektowych przez Zamawiającego;
d) w przypadku gdy Zamawiający wskaże wady złożonej koncepcji lub zgłosi do niej uwagi, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad
i uwzględnienia uwag w przedmiotowej dokumentacji;
5) W zakresie projektów budowlanych:
a) wykonanie pełno branżowych projektów budowlanych dla projektowanych
w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzgledniającego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządców urządzeń obcych i dróg;
b) uzyskanie dla projektów budowlanych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień w formie klauzul, pism, postanowień w tym synchronizacyjnych lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanych projektów;
c) wykonanie planu bioz dla robót objętych projektem budowlanym;
d) wykonanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) W zakresie pozyskania w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na budowę:
a) pozyskanie od Zamawiającego oświadczeń o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
b) przygotowanie i złożenie w imieniu inwestora kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę;
c) nieodpłatne, bezzwłoczne dokonanie poprawek w przedmiocie umowy
w przypadku wystąpienia z takim uzasadnionym żądaniem przez organ administracji państwowej na etapie postępowania o pozwolenia na budowę robót budowlanych objętych dokumentacją.
7) W zakresie projektów wykonawczych:
a) wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych, w tym projektów zabezpieczenia wykopów i pompowania wody, jeśli zaistnieje taka potrzeba; uzyskanie dla projektów wykonawczych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień w formie klauzul, pism, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanego projektu wykonawczego;
8) W zakresie opracowań i czynności dodatkowych:
a) sporządzenie na wezwanie pisemnych raportów dokumentujących przyczyny przerwania lub zaniechania wykonywania dokumentacji lub jej części;
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących przyjętych w projekcie rozwiązań;
c) organizowanie w siedzibie Zamawiającego rad budowy z jego udziałem, nie rzadziej niż raz dwa miesiące;
d) sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej dotyczącej zastosowania w projekcie wyrobów lub materiałów budowlanych.
9) Prawa autorskie na wszystkich polach działania i we wszelkiej dokumentacji technicznej przechodzą na Zamawiającego. Przeniesienie praw autorskich opisano w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszego SWZ.
3.2 Etap II – Realizacja robót budowlanych, zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Pełnienie nadzoru autorskiego polegającego w szczególności na:
a) stwierdzania w toku wykonywania projektu wykonawczego i robót budowlanych zgodności realizacji z projektem;
b) uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
c) kwalifikacji zmian wprowadzanych w trakcie realizacji projektu budowlanego;
d) uczestniczeniu w radach budowy organizowanych nie rzadziej niż raz w miesiącu.
2) Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora stosownych dokumentów wraz
z zawiadomieniem o rozpoczęciu robót w powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
3) Wykonanie prac budowlanych związanych z wszystkich prac związanych z budową żłobka w Zdunach zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną, w tym między innymi:
a) budowa budynku żłobka – powierzchnia zabudowy ok 275 m²;
b) zagospodarowanie terenu (w tym parkingi wraz z drogą manewrową, drogę przeciwpożarową, chodniki, zieleń, mała architektura, plac zabaw, ogrodzenie terenu inwestycji, wiata śmietnikowa) z uwzględnieniem potrzeb sąsiednich obiektów;
c) wykonanie przyłączy: elektrycznego, gazowego , wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej;
d) sieci LAN, monitoringu i alarmu;
e) instalacja fotowoltaiczna;
f) klimatyzacja i wentylacja mechaniczna z rekuperacją;
g) wykonanie ogrodzenia.
4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji budowy, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o którym mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie, z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do właściwego kompetencyjnie zasobu geodezyjnego, kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2490750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3704249,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Piotrowski Raf-Mal Zakład Usługowo-Remontowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961727887

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 38

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.