eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo ElbląskieDowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesięcznych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04296b2-820b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019272/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dwoóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy Gronowo Elblaskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku poprzez zakup biletów miesięcznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać
się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomość” kierujący do modułu korespondencja.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
Szczegółowe informację w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Ofertę składa się w języku polskim, w formie danych doc, docx, pdf, xis, xlsx, odt.
Szczegółowe informację w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pan Andrzej Wiśniewski, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: iod@gminagronowo.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.6.2023 „Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku wraz z opiekunami w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesięcznych z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych
na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
5) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Szczegółowe informację w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZRGo.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku wraz z opiekunami w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesięcznych z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.
2. Każda trasa przejazdów autobusów winna być dostosowana do dowozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Gronowo Elbląskie tj. Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespół Szkół w Jegłowniku na godzinę 8:00 i odwiezienia po zakończeniu lekcji ze szkół:

Lp. Nazwa placówki Kierunek odwozu Dzień tygodnia Ilość kursów

1 Zespół Szkół w Jegłowniku Nogat, Kopanka Pierwsza, Błotnica* poniedziałek - piątek 1 kurs
(2 kursy co drugi tydzień we wtorek)
Kopanka Druga, Wiktorowo, Wikrowo, Szopy Poniedziałek - piątek 2 kursy
2 Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim Różany, Rozgart poniedziałek - piątek
2 kursy
Jasionno, Gajewiec, Karczowiska Górne, poniedziałek - piątek 2 kursy
Jasionno poniedziałek - piątek 1 kurs
Dworki, Fiszewo poniedziałek, piątek
wtorek, środa, czwartek 2 kursy
3 kursy
Jegłownik poniedziałek - piątek 1 kurs

3. Ilość uczniów dojeżdżających do szkół z poszczególnych miejscowości zamieszczone są w załączniku nr 1 do SWZ, są wartościami prognozowanymi.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą środków transportowych (min. 4 pojazdy) z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.
5. Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania planu dowozu, a w przypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu w ciągu 30 minut od zdarzenia.
6. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie przewozów, osoby zatrudnione do sprawowania opieki winny posiadać przeszkolenie dot. udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przewozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
8. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich kierowców autobusów na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 1465) przez cały okres wykonywania zamówienia.
10. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 2 do SWZ.
3) W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) Warunki realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców określają postanowienia projektu umowy załącznik nr 9 do SWZ.
6) W przypadku uzyskania zamówienia i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 463 ustawy Pzp oraz z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22459000-2 - Bilety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),
b) termin płatności faktury - 40 % (max. 40 pkt),

Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 % (max 100 pkt)

2. Sposób oceny ofert:
a) w kryterium cena (brutto) :
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 % (60 pkt), natomiast pozostałe oferty będą obliczone wg następującego wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych ofert
liczba punktów w kryterium cena = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

b) w kryterium termin płatności faktury:
Termin płatności faktury Wykonawca wpisuje w formularzu oferty, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium płatność faktury:
a. 14 dni - 0 pkt,
b. 21 dni - 20 pkt,
c. 30 dni - 40 pkt.
Wykonawca nie może zaproponować terminów płatności faktury inne niż wskazane powyżej. W przypadku podania terminu płatności w sposób odmienny niż wynikający z powyższych wskazań, Wykonawcy w tym kryterium zostanie przyznane 0 punktów.
c) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV, XVa SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży ważne zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych na liniach komunikacyjnych na obszarze Gminy Gronowo Elbląskie zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 2201 ze zm.) lub przedłoży oświadczenie, że po wyborze jego oferty przed podpisaniem umowy na przedmiotowe zamówienie publiczne dostarczy Zamawiającemu powyższe zezwolenia. Zezwolenia winny obejmować trasy wskazane w SWZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej –
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował:
minimum 4 w pełni sprawne technicznie autobusy (jeden autobus stanowić będzie zastępczy środek transportu), wiek pojazdów nie może być większy niż 6 lat (ograniczenie wiekowe nie dotyczy pojazdu oddanego do dyspozycji przez Zamawiającego),
b) wykaz osób w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował:
minimum 3 osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami wraz z zaświadczeniami dot. umiejętności udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej przez te osoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ważne zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych na liniach komunikacyjnych na obszarze Gminy Gronowo Elbląskie zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 2021 ze zm.) przedłoży oświadczenie, że po wyborze jego oferty przed podpisaniem umowy na przedmiotowe zamówienie publiczne dostarczy Zamawiającemu powyższe zezwolenia. Zezwolenia winny obejmować trasy wskazane w SWZ.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 2 SWZ.

2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował:
minimum 4 w pełni sprawne technicznie autobusy (jeden autobus stanowić będzie zastępczy środek transportu), wiek pojazdów nie może być większy niż 6 lat (ograniczenie wiekowe nie dotyczy pojazdu oddanego do dyspozycji przez Zamawiającego),
Uwaga:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4a) SWZ.

3) wykaz osób w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował:
minimum 3 osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami wraz z zaświadczeniami dot. umiejętności udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej przez te osoby.
Uwaga:
a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ – wykaz osób.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4b) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofert, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby( jeżeli dotyczy), oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SWZ oraz danych zwartych w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy:
1) zmiany w zakresie wskazanych w ofercie pojazdów i opiekunów (pod warunkiem spełniania wymagań określonych w SWZ),
2) zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów regulujących zakres umowy, dotyczących w szczególności systemu oświaty, transportu drogowego, publicznego transportu zbiorowego,
3) zmiany przebiegu linii komunikacyjnych i rozkładu jazdy,
4) w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług, zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług.
5) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów – zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 6 umowy.
6) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
7) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, za wyjątkiem pkt 1, 3, 4, 5.
3. Stosownie do treści art. 439 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:
1) na wniosek jednej ze stron, w drodze negocjacji, cena biletów miesięcznych szkolnych może ulec zmianie w przypadku drastycznej zmianie cen paliw płynnych tj. w przypadku zmiany jednostkowej ceny paliwa (ceny hurtowej oleju napędowego producenta PKN Orlen) o więcej niż 20 % w stosunku do ceny obowiązującej w dniu 31 grudnia 2023 r.
2) zmiana ceny jednostkowej obowiązywać będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zmiana ceny jednostkowej paliwa przekroczyła ustalony w pkt 1 próg, a punktem odniesienia będzie każdorazowo cena jednostkowa paliwa obowiązująca na ostatni dzień miesiąca, w którym ta zmiana nastąpiła.
3) wniosek, o którym mowa w pkt 1 musi zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne, wskazanie podstaw zmiany oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy.
4) Strony sporządzają aneks do umowy potwierdzający zmiany jednostkowe ceny biletów.
5) Łączna wartość zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie postanowień niniejszego ustępu nie może być wyższa niż 5 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 6 umowy.
6) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z §8 ust. 3 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.