Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450871/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej p.n. "Gminny Ośrodek Zdrowia w Stawigudzie"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389817863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 13/1
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goz.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a422ceb-2bbd-43c8-b18e-e548821d7d431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a422ceb-2bbd-43c8-b18e-e548821d7d43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1991265,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych polegających m.in. na:
- wykonaniu instalacji sanitarnej w zakresie wentylacji mechanicznej,
- wykonaniu białego montażu,
- dobudowie wiatrołapu stanowiącego oddzielne wejście do lokalu wraz z robotami wykończeniowymi,
- zagospodarowaniu terenu – wykonanie dojścia,
- wykonaniu robót wykończeniowych wewnątrz lokalu: posadzki, szpachlowanie, malowanie, okładziny, sufity podwieszane, oprawy oświetleniowe (LED), stolarka drzwiowa, roleta wnęki porządkowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wskazał, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 240 000,00 zł brutto.Oferta z najniższą ceną i jedyna oferta w przedmiotowym postępowaniu opiewa na kwotę 318 570,00 zł brutto. Dokonano analizy możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny oferty z najniższą ceną w postępowaniu tj. do kwoty 318 570,00 zł brutto. Analiza wykazała na brak możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny oferty z najniższą ceną, w związku z czym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych w Gryźlinach, gmina Stawiguda
- Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z zapleczem w Stawigudzie
- Rozświetlamy Gminę Stawigudę - wymiana oświetlenia drogowego na energooszczędne
- Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach - powtórzone
więcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy budynku internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce- Etap nr 8B
- Budowa placu zabaw przy żłobku w Uhercach Mineralnych w ramach programu "MALUCH+"
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PVC w budynku przy ul. Marywilskiej 44 w Warszawie
- Wymiana stolarki okiennej fasady budynku hali sportowej na terenie Kampusu Mundurowego AWS w Kaliszu - nr sprawy 26/zp/24
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Bliżej kultury. Poprawa warunków funkcjonowania sali lustrzanej Biblioteki Publicznej w Skokach - etap II: modernizacja sufitu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.