Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00316530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00327960/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00336766/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00349037/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług telefonii komórkowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenie społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telefonii komórkowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0df4ebb7-2088-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122454/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych dla KRUS na lata 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570679,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej i Internetu bezprzewodowego oraz dostawa kart SIM, aparatów telefonicznych oraz urządzeń i akcesoriów dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w latach 2024-2025, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do umowy.
1.1. Zamówienie gwarantowane: 346 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla użytkowników w KRUS, zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz 661 szt. aktywnych w sieci kart SIM wraz z informacją o przypisanych do nich numerach abonenckich.
1.2. Zamówienie dodatkowe:
W czasie realizacji umowy Zamawiający przewiduje możliwość:
- dodatkowego zakupu maksymalnie 21 szt. aparatów telefonicznych wg ceny z oferty Wykonawcy;
- zakupu maksymalnie 59 szt. dodatkowych aktywnych kart SIM oraz numerów w sieci – wg ceny z oferty Wykonawcy;
- zakupu fabrycznie nowych telefonów komórkowych, urządzeń i akcesoriów według aktualnego cennika Wykonawcy dla klientów biznesowych do kwoty 43 000,00 zł brutto;
- świadczenia innych usług określonych w paragrafie 3 Projektowanych postanowień umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542518,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724939,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542518,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637177,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wodomierzy ze zdalnym systemem odczytu na terenie Gminy Jeziorzany
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - zakup pierwszego wyposażenia
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Telefony komórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.