Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00399597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00415639/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ZESTAWOW KOMPUTEROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzki@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krakow.pl/?bip_id=281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ZESTAWOW KOMPUTEROWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f60f84a-4f79-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045449/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.271.293.2022.BK.D.K.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 140835,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Części A1. Komputer przenośny typu notebook z oprogramowaniem systemowym – 8 szt.
2. Komputer typu All in One wraz z klawiaturą i myszką bezprzewodową oraz oprogramowaniem systemowym – 10 szt.
Wymagania stawiane wykonawcy:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków na własny koszt i ryzyko bez uszkodzeń z wniesieniem do pokoju 127 (parter).
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
3. Zaoferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać co najmniej takie parametry jak przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, parametry o niższej wartości będą skutkować odrzuceniem oferty,
4. Wykonawca wymaga dostarczenia komputerów przenośnych typu notebook oraz komputerów typu All in One z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym dla Części A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 71710,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część B1.Monitor dotykowy o przekątnej 43 cali – 3 szt.
2. Monitor dotykowy o przekątnej 55 cali – 2 szt.
Wymagania stawiane wykonawcy:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków na własny koszt i ryzyko bez uszkodzeń z wniesieniem do pokoju 127 (parter).
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
3. Zaoferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać co najmniej takie parametry jak przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, parametry o niższej wartości będą skutkować odrzuceniem oferty,
4. Wykonawca wymaga dostarczenia komputerów przenośnych typu notebook oraz komputerów typu All in One z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym dla Części A.
5. Wykonawca wymaga montażu monitorów we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wraz z ich konfiguracją dla Części B .
pozostałe informacje zał. nr 1 SWZ opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 42790,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100183,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272967910
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 263 ustawy „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
Uzasadnienie faktyczne:
• Oferta nr 2 - MS-IT Miłosz Sękala ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice. Oferta została odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt 5) ustawy.
• Oferta nr 3 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom – została wybrana jako najkorzystniejsza w dn. 23.11.2022 r.
W dniu 01.12.2022 Wykonawca odstąpił od podpisania umowy „ze względu na wyczyszczenie stocków magazynowych dystrybutorów.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla WIŁ-PIB
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego według 2 części.
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.