Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19e1ec24-5b6e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025960/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup kosiarki samojezdnej z koszem samowyładowczym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej z koszem samowyładowczym (dalej zwana: „kosiarka”) wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2022.
2. Opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych kosiarki, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko na adres ul. Targowa 18, 99-220 Wartkowice, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07.30 do 14.00.
4. Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej trzy osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonej kosiarki.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości liczony jest od daty podpisania protokołu odbiorczego bez zastrzeżeń.
6. Gwarancja jakości obejmuje wymianę wszystkich części, pracę i dojazd Wykonawcy, jeżeli powstałe w nich wady nie są wynikiem normalnego i prawidłowego używania.
7. W okresie udzielonej gwarancji naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w miejscu garażowania kosiarki – ul Targowa 18, 99-220 Wartkowice. Wykonawca ponosi koszy dojazdu do miejsca naprawy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności gwarancyjnych w terminie do 72 godzin od daty zgłoszenia awarii /usterki. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
9. W przypadku braku możliwości naprawy kosiarki w siedzibie Zamawiającego dopuszcza się naprawy gwarancyjne u Wykonawcy na warunkach określonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w takim przypadku koszty i ryzyko dostarczenia kosiarki do i od miejsca naprawy obciążają Wykonawcę.
10. Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii /usterki.
11. W przypadku naprawy trwającej powyżej 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt do miejsca naprawy (ul. Targowa 18, Wartkowice) kosiarkę zastępczą o tych samych lub wyższych parametrach w terminie kolejnych 7 dni roboczych.
12. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o okres naprawy.
13. Łączna liczba napraw gwarancyjnych silnika i/lub zespołu koszącego i/lub układu hydraulicznego uprawniających do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy to cztery naprawy.
14. W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy okres gwarancji liczony jest od daty dostarczenia nowego sprzętu.
15. Przedmiot zamówienia obejmuje także obsługę serwisową kosiarki polegającą w szczególności na wykonywaniu okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji itp. czynności
w zakresie wymaganym przez producenta i niezbędnych do zachowania warunków gwarancji
w wymaganym przez Zamawiającego okresie gwarancji jakości tj, w okresie 24- miesięcy obejmujący także wymianę elementów eksploatacyjnych oraz użyte materiały eksploatacyjne
tj. filtry, oleje, smary.
Wykonawca zapewni także nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej do miejsca serwisowania.
16. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami złożonej oferty, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami.
17. Zaleca się szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209961 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209961 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209961 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN TECH Grzegorz Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772242404
7.3.3) Ulica: ul. Grażyny 18/21
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-217
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209961 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.