eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice4WOG-1200.2712.41.2024 Roboty budowlane z podziałem na 4 części w m. Gliwice oraz m. Tarnowskie Góry



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG-1200.2712.41.2024 Roboty budowlane z podziałem na 4 części w m. Gliwice oraz m. Tarnowskie Góry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG-1200.2712.41.2024 Roboty budowlane z podziałem na 4 części w m. Gliwice oraz m. Tarnowskie Góry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7514e0f-3913-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Konserwacja i dostosowanie do wymagań ppoż budynek 10 Gliwice

1.1.39 Naprawa infrastruktury torowej bocznicy Tarnowskie Góry

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394070

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 427787,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Naprawa i konserwacja stolarki p.poż. w budynkach na terenie kompleksu wojskowego w Gliwicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – STWOiR dla części 1 - 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – przedmiar robot dla części 1 - 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 78588,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 40 na terenie kompleksu woskowego w Gliwicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – STWOiR dla części 1 - 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – przedmiar robot dla części 1 - 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 28411,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Konserwacja i dostosowanie do wymogów p.poż. budynku nr 10 na terenie kompleksu wojskowego w Gliwicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – STWOiR dla części 1 - 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – przedmiar robot dla części 1 - 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 105173,19 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Naprawa infrastruktury torowej bocznicy kolejowej w Tarnowskich Górach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – STWOiR dla części 1 - 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – przedmiar robot dla części 1 - 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45234100-7 - Budowa kolei

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.5.5.) Wartość części: 215614,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138781,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138781,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Mabapa" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138781,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38179,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49994,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38179,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMAL Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423249939

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38179,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126257,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169692,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126257,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMAL Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423249939

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126257,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp; tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oferty podlegały odrzuceniu.

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 18.07.2024 r. do godziny 8:30 złożono 2 oferty.
I. „MAKO” Maciej Maciaczyk ul. Szpitalna 3/3/6 44 – 120 Pyskowice
NIP 6262824231 zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w rozdz. XIV pkt 5 SWZ wskazał, że ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, a wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,
2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
Wykonawcy […]
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (art. 117
ust. 4 ustawy Pzp) […]
4) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy […],
5) kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru dla danej części.
W dniu 17.07.2024 r. Wykonawca załączył ofertę na stronie prowadzonego postępowania – portal SMART PZP. Jednakże jedynym dokumentem, który złożył Wykonawca był formularz ofertowy. Wykonawca nie przesłał wszystkich, niezbędnych dokumentów wskazanych w treści SWZ, tj.: oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz kosztorysu ofertowego dotyczącego części postępowania na którą złożył ofertę.

II. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe METALPol ul. Krzywa 3 42 – 450 Łazy NIP 6491653179 zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powyższe informacje zostały również opisane przez Zamawiającego w rozdz. XIV SWZ. Oferta złożona przez Wykonawcę nie została podpisana żadnym z wyżej wymienianych podpisów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.