Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557936/01 - Wynik z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA NACZYŃ I SZTUĆCÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, BIODEGRADOWALNYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA NACZYŃ I SZTUĆCÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, BIODEGRADOWALNYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c59164f4-e432-4eca-8787-43689672e7f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009026/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.15 Dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/24wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog, zgodnie z zapisami SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog, zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku, biodegradowalnych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Opis przedmiotu oraz warunki zamówienia zawarte są w załącznikach :
Opis przedmiotu-Wymagania eksploatacyjno-techniczne – załącznik nr 2, Zestawienie cenowe – załącznik nr 3,Wzór umowy – załącznik nr 4, Wykaz odbiorców – załącznik nr 5, Warunki realizacji – załącznik nr 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej przedmiotowych środków dowodowych:1. Potwierdzenie zgodności ofertowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/ wymaganiach eksploatacyjno – technicznych:
1.1. Atest PZH (świadectwo jakości zdrowotnej) lub inny równoważny dokument w języku polskim stosowany w Unii Europejskiej lub deklarację zgodności producenta z oznaczeniem zgodnie z wymogami Rozporządzenia (WE) 10/2011 oraz 1935/2004
1.2. W przypadku zastosowania tylko dokumentu Deklaracja zgodności, deklaracja ta powinna odpowiadać wzorowi deklaracji zgodnie z Rozporządzeniem (WE) 10/2011 i powinna informować o migracji substancji lub produktu jego rozkładu (materiału z jakiego wytworzono produkt) do żywności. Migracja ta powinna spełniać kryteria w tym zakresie i być potwierdzona badaniami w tym zakresie.
1.3. Dokument potwierdzający spełnienie wymagań dla wyrobów biodegradowalnych wg PN EN 13432:2022 (zamiennie ASTM D6400 lub ISO 17088:2012 EN) – jeśli dotyczy
1.4. Wzór etykiety opakowań jednostkowych oraz opakowań zbiorczych.
2. Zamawiający żąda złożenia za pośrednictwem poczty/ kuriera/ posłańca: na potwierdzenie zgodności ofertowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/ wymaganiach eksploatacyjno – technicznych:
2.1. Po 1 opakowaniu jednostkowym wzorów oferowanego towaru, w celu dokonania jego oceny przez komisję przetargową.
3. Zgodnie z dyspozycją art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wyzwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Sposób złożenia próbki opisany jest w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. 1. Potwierdzenie zgodności ofertowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/ wymaganiach eksploatacyjno – technicznych:1.1. Atest PZH (świadectwo jakości zdrowotnej) lub inny równoważny dokument w języku polskim stosowany w Unii Europejskiej lub deklarację zgodności producenta z oznaczeniem zgodnie z wymogami Rozporządzenia (WE) 10/2011 oraz 1935/2004
1.2. W przypadku zastosowania tylko dokumentu Deklaracja zgodności, deklaracja ta powinna odpowiadać wzorowi deklaracji zgodnie z Rozporządzeniem (WE) 10/2011 i powinna informować o migracji substancji lub produktu jego rozkładu (materiału z jakiego wytworzono produkt) do żywności. Migracja ta powinna spełniać kryteria w tym zakresie i być potwierdzona badaniami w tym zakresie.
1.3. Dokument potwierdzający spełnienie wymagań dla wyrobów biodegradowalnych wg PN EN 13432:2022 (zamiennie ASTM D6400 lub ISO 17088:2012 EN) – jeśli dotyczy
1.4. Wzór etykiety opakowań jednostkowych oraz opakowań zbiorczych.
2. Zamawiający żąda złożenia za pośrednictwem poczty/ kuriera/ posłańca: na potwierdzenie zgodności ofertowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/ wymaganiach eksploatacyjno – technicznych:
2.1. Po 1 opakowaniu jednostkowym wzorów oferowanego towaru, w celu dokonania jego oceny przez komisję przetargową.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarto w paragrafie 11 wzór umowy - załącznik numer 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-16
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa energii elektrycznej
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- USŁUGA PRANIA WODNEGO, CHEMICZNEGO I DEZYNFEKCJI OBUWIA ŚWIADCZONA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W 2025 ROKU.
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.