Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394462/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl/8/strona-glowna-bip.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8cac69f-3923-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104505/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane ze w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. oraz wykonać nawierzchnie bezpieczną pod urządzeniami z piasku gr 10 cm, w miejscowości Odolion, ul. Młodzieżowa, Gmina Aleksandrów Kujawski na działce nr ewidencyjnej 562/6, 562/3 i 29/14, obręb Odolion.
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dopuszczalne odchyłki wymiarowe wyposażenia +/- 3%, powyżej muszą być pisemnie konsultowane z zamawiającym. Wszelkie rozmiary wyposażenia potwierdzić przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kart technicznych urządzeń zabawowych. W przypadku, gdy Wykonawca załączy ww karty, stanowić one będą wyłącznie materiał informacyjny, poglądowy i pomocniczy.
5. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45450000-6 – Roboty budowlane, wykończeniowe
45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 – Obiekty rekreacyjne
37535200-9 – Wyposażenie placów zabaw
7. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji robót z uwzględnieniem wymagań o dostępności architektonicznej zapisanych w dokumentacji projektowej.
8. Zamówienie realizowane ze w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
9. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy),
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,
5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).
UWAGA!
W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ jakichkolwiek oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, które charakteryzują produkty lub usługi, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, co oznacza, że zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać parametry techniczno-użytkowe takie same lub lepsze w stosunku do produktów wskazanych w dokumentacji technicznej oraz SWZ.
Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do projektowanych:
- nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne;
- wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji,
- nie niższą żywotność w użytkowaniu;
- wymagane parametry techniczne i jakościowe;
- nie gorszą gwarancję i rękojmię.
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania.
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego materiału (wyrobu) oraz przedstawienia dokumentów wykazujących i potwierdzających jego równoważność.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku nie pozyskania współfinansowania z ww. programu. Zamawiający informuję, że wybór najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nastąpi w terminie związania ofertą, natomiast podpisanie umowy będzie miało miejsce po otrzymaniu dofinansowania od instytucji finansującej tj. po otrzymaniu przez zamawiającego decyzji w sprawie przyznania dofinansowania.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, w okolicznościach o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99614,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226012,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99614,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99614,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i kulturalnej w m. Sieciechów - etap II.
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.