Og³oszenie z dnia 2024-09-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00500487/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00505559/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00547477/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. LEONA FILCKA W ¦WIERCZYNKACH ORAZ SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W TURZNIE NA SEZON GRZEWCZY 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. F. Chopina w Turznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001212891
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Turzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spturzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spturzno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: SZKO£A PODSTAWOWA IM. FRYDERYKA CHOPINA
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-237-01-41
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: PARKOWA
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Turzno
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-148
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.11.9.) Numer telefonu: 56 645 98 12
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsturzno.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.spturzno.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. LEONA FILCKA W ¦WIERCZYNKACH ORAZ SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W TURZNIE NA SEZON GRZEWCZY 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42710970-721a-4aea-894a-f8a7ad72e55c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00490116
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42710970-721a-4aea-894a-f8a7ad72e55c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie art. 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z platformy:
W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC
a) Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) Zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy;
- OSX/Mac OS 10.10;
- Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek:
- Chrome 66.0 lub nowsza;
- Firefox 59.0 lub nowszy;
- Safari 11.1 lub nowsza;
- Edge 14.0 lub nowsza
2) albo Tablet/ Telefon
a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3;
b) przegl±darka Chrome 61 lub nowsza;
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script oraz cookies; Specyfikacja polaczenia, formatu przesy³ania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) Specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
2) Format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) Oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Turznie, (dane kontaktowe Szko³a Podstawowa im. Fryderyka Chopina, ul. Parkowa 4, Turzno, 87-148 £ysomice ) lub inspektor@cbi24.pl.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy: ZP/271/1/2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXIII Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia;
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce pisemne upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci;
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego;
Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 18 ust. 2-5 Pzp, stosuje siê odpowiednio;
Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/271/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego o parametrach co najmniej:
LP. PARAMETR WARTO¦Æ
1 gêsto¶æ w temp 15oC – nie wiêksza ni¿
0,860 g/ml
2 warto¶æ opa³owa – nie mniejsza ni¿
42,6 MJ/Kg
3 temperatura zap³onu – nie mniejsza ni¿
+ 56oC
4 lepko¶æ kinematyczna w temp. 20oC- nie wiêksza ni¿
6,00 mm/s
5 sk³ad frakcyjny
A do temperatury 250oC destyluje – nie wiêcej ni¿
65% v/v
B do temperatury 350oC destyluje – nie wiêcej ni¿
85% v/v
6 temperatura p³yniêcia – nie wy¿sza ni¿
– 20oC
7 pozosta³o¶æ na koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej – nie wiêksza ni¿ 0,3% m/m
8 zawarto¶æ siarki – nie wiêksza ni¿
0,10 % m/m
9 zawarto¶æ wody – nie wiêksza ni¿
200 mg/kg
10 zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych – nie wiêksza ni¿
24 mg/Kg
11 pozosta³o¶æ po spaleniu – nie wiêksza ni¿
0,01% m/m
¦rodkami transportu Wykonawcy bezpo¶rednio do zbiorników paliwowych w szko³ach:
• Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Turznie w ilo¶ci szacunkowej ok. 55 000 litrów rocznie;
• Szko³y Podstawowej im. Leona Filcka w ¦wierczynkach w ilo¶ci szacunkowej ok. 30 000 litrów rocznie
w sezonie grzewczym 2024/2025.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
5. Zamawiaj±cy w ramach prawa opcji zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wskazania dodatkowych dostaw podczas trwania umowy. Dostawy wykonywane bêd± wg stawek podanych w formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy przewiduje górny limit na wykonanie tego typu zleceñ w ³±cznej kwocie nie wy¿szej ni¿ 50.000,00 z³ brutto. Tym samym realizuj±c dyspozycje art. 441 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy wskazuje:1) rodzaj opcji: mo¿liwo¶æ zlecenia na warunkach wynikaj±cych z umowy, w tym tak¿e w oparciu o stawki wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty oraz w terminie wynikaj±cym z umowy, realizacji dostaw objêtych przedmiotem umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wielokrotnego korzystania z prawa opcji w czasie obowi±zywania umowy do momentu realizacji warto¶ci okre¶lonej w pkt 2);
2) maksymalna warto¶æ opcji: 50.000,00 z³ brutto;
3) okoliczno¶ci uzasadniaj±ce skorzystanie z opcji: konieczno¶æ lub celowo¶æ realizacji dostaw objêtych niniejszym zamówieniem.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) KRYTERIUM CENA („C”)
2) KRYTERIUM STA£Y RABAT (UPUST) CENOWY („U”)
3) KRYTERIUM CZAS DOSTAWY („D”)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: STA£Y RABAT (UPUST) CENOWY („U”)
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS DOSTAWY („D”)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada koncesjê wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024r. poz.266) .
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
w zakresie potwierdzenia braku przes³anek wykluczenia:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy,
• art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy,
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
• art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych, ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 t.j. z pó¼n. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
w zakresie potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
• kopiê koncesji wydanej przez prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy prawo energetyczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³, s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024r. poz. 419).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego, tj. 65 9511 0000 2006 0033 0833 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium – Olej opa³owy”.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa. Ponadto gwarancja powinna byæ nie odwo³ywalna oraz p³atna na pierwsze ¿±danie.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-18 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.