Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423203/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieganów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081173810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białkowska 2C
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukcybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ba493ca-24dd-42c2-a36e-ec8613937fb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodno-ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieganów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba493ca-24dd-42c2-a36e-ec8613937fb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój obszarów wiejskich gminy Cybinka poprzez uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na ich terenie” projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - umowa o przyznaniu pomocy nr 00029-65150-UM0410043/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423203
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.ZP.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 464087,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieganów - gm. Cybinka nr ewidencyjny działki: 88/34, 1144, 96/23, 96/25, 96/40 obręb: Grzmiąca (w trybie zaprojektuj i wybuduj) którego zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie I – opracowanie, na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego, niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane (decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych) oraz wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji,
2) Zadanie II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną Dokumentację Projektową zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieganów w tym m. in.:
1) Zakres prac w ramach realizacji Zadania I - czyli opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU (zał. Nr 6 do SWZ) zawierającej m. in.:
a) wykonania projektu koncepcyjnego (koncepcja programowo – przestrzenna) proponowanych rozwiązań projektowych (w tym rozwiązań dotyczących proponowanych materiałów i urządzeń) do zatwierdzenia Zamawiającego - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(1 egzemplarz);
b) wykonanie mapy do celów projektowych obejmującej teren inwestycyjny – 1 egz.,
c) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli będzie wymagana) oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli będzie wymagana),
d) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej
(4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
e) projekt wykonawczy opracowany zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego uwzględniający ewentualne zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejącej sieci infrastruktury technicznej z projektowanym zagospodarowaniem terenu (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
f) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej
na płycie CD/DVD (1 egz.);
g) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB) opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (1 egzemplarz) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz).
h) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) uwzględniającej wszystkie występujące branże.
i) uzyskanie w imieniu na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia w tym uzdolnienia z właścicielami gruntu , właścicielami prywatnymi oraz wszystkimi podmiotami będącymi właścicielami gruntów na dzień sporządzania projektu, opracowanie operatu wodnoprawnego na odwodnienie wykopów (jeżeli będzie wymagany) oraz operatu wodnoprawnego na przekroczenie cieków wodnych (jeżeli będzie wymagany).
j) uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie ww. dokumentacji przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
k) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) w tym uzyskanie pisma o braku sprzeciwu
do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
2) Zakres prac w ramach realizacji Zadania II - wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieganów w tym m. in.:
a) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji robót i tymczasowej organizacji ruchu
w pasach drogowych (na warunkach określonych przez właściwego zarządcę lub administratora),
b) roboty przygotowawcze w tym wytyczenie geodezyjne trasy sieci w terenie,
c) budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy 200 mm i długości ok 140 m.,
d) budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy 250 mm i długości ok 170 m.,
e) wykonanie przyłączy grawitacyjnych o średnicy 160 mm i długości ok 40 m,
f) odtworzenie i przywrócenie terenów do stanu pierwotnego (odbudowa naruszonych w trakcie prowadzenia robót nawierzchni ulic, chodników oraz terenów przyległych),
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnej z wymogami prawa budowlanego wraz wykonaniem obsługi geodezyjnej; w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – w formie papierowej (1 egzemplarz) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
3) Wykonawca w ramach realizacji całego zamówienia jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego, tj. m. in.: wyjaśnianie wątpliwości dotyczących Dokumentacji Projektowej i zawartych w nim rozwiązań, stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Dokumentacją Projektową, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji Projektowej, zgłoszonych przez Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru inwestorskiego).
3. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU, przepisami prawa oraz ustaleniami wynikającymi z warunków umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Każda część dokumentacji musi posiadać oświadczenie, Projektanta i Sprawdzającego, że jest wykonana zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i wytycznymi projektowymi oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Dokumentacja projektowa musi posiadać oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonym sprawdzeniu, uzgodnieniu i gotowości jej do realizacji.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz zakres robót do wykonania) określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z przedmiarem robót (zwany dalej PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w Programie Funkcjonalno- Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515500,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 722843,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515500,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOROŻANIECCY Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290013138
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Batorego 118A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-735
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515500,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.