Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00405028/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przedszkola na mieszkania komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zdzieszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 34
1.5.2.) Miejscowość: Zdzieszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-330
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgrelewicz@zdzieszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzieszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86e00c3c-324f-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przedszkola na mieszkania komunalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e00c3c-324f-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056838/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przedszkola na mieszkania komunalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego przedszkola na mieszkania komunalne wraz z zagospodarowaniem terenu. W ramach prac przewiduje się wykonanie m. in. pięciu mieszkań na parterze, renowację klatki schodowej i piwnicy, ocieplenie i zabezpieczenie pożarowe stropu nad parterem, a także renowację więźby dachowej i elewacji budynku. W obszarze zagospodarowania przewiduje się m. in. rozbiórkę istniejących ogrodzeń i montaż nowych (wraz z bramą i furtką), wykonanie nowych utwardzeń, miejsc postojowych, rozbiórkę budynku gospodarczego, wykonanie wiaty śmietnikowej, opaski żwirowej wokół budynku, a także budowę rampy dla niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych. W zakresie instalacji zewnętrznych przewiduje się wykonanie przyłącza i instalacji zewnętrznej wodnej, kanalizacyjnej i gazowej, a także wymianę istniejącego kabla zasilającego na nowy doprowadzony do tablicy na parterze budynku. W zakresie instalacji wewnętrznych zaplanowano instalację wodną, kanalizacyjną, gazową, C.O., wentylację grawitacyjną, elektryczną (z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu), teleinformatyczną, domofonową. Ogrzewanie mieszkań będzie odbywało się poprzez kotły gazowe dwufunkcyjne zlokalizowane w łazienkach. W ramach prac przewiduje się również m. in. wykonanie kominów, wymianę stolarki, prace remontowe wraz
z utylizacją odpadów, wymianę zużytych elementów konstrukcji dachu i impregnację więźby, wykonanie nowej podłogi na gruncie i fundamentów pod ściany, jak również prace wykończeniowe.
3. Dane Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Kubatura 1 896,00 m3
Powierzchnia użytkowa 274,60 m2
Wysokość 9,68 m
Długość x szerokość (lub średnica) 22,94 m x 14.01 m
Liczba kondygnacji 2+ częściowo piwnica Inne brak
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1858470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3453402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1858470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOPAP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-000-49-42
7.3.3) Ulica: Opolska 103 A
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2064736,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.