eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DominówPrace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0bc22c-88ac-46ba-85d2-f84704b59e84

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0bc22c-88ac-46ba-85d2-f84704b59e84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana oświetlenia:
Zadanie nr 1 – Szkoła Podstawowa w Wilczopolu:
- wymiana oświetlenia na oświetlenie typu LED w klasopracowniach.
Zadanie nr 2 – Szkoła Podstawowa w Mętowie:
- wymiana oświetlenia na oświetlenie typu LED w klasopracowniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 59328,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym:
Zadanie nr 1 – Szkoła Podstawowa w Wilczopolu:
- wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- montaż bezpiecznych barierek przy schodach,
- wykonanie mat antypoślizgowych w klasopracowniach i na korytarzu.
Zadanie nr 2 – Szkoła Podstawowa w Mętowie:
- wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wykonanie mat antypoślizgowych w klasopracowniach i na korytarzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 138080,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65887,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65887,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65887,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSEBA Spółka z ograniczoną odpoiwedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462637794

7.3.3) Ulica: Aleja Spółdzielczości Pracy 36

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-147

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65887,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp zawiadamił o unieważnieniu postępowania pn. Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością”, w zakresie cz. 2 zamówienia – Usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym.
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania w ramach cz. 2 zamówienia:
Postępowanie w ramach ww. części zostaje unieważnione na podstawie rt. 255 pkt 1 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu w ramach cz. 2 zamówienia do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.08.2024 r. do godz. 9:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach cz. 2 zamówienia zgodnie z ww. podstawą prawną, tj. z powodu nie złożenia żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.