Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0bc22c-88ac-46ba-85d2-f84704b59e841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0bc22c-88ac-46ba-85d2-f84704b59e84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana oświetlenia:Zadanie nr 1 – Szkoła Podstawowa w Wilczopolu:
- wymiana oświetlenia na oświetlenie typu LED w klasopracowniach.
Zadanie nr 2 – Szkoła Podstawowa w Mętowie:
- wymiana oświetlenia na oświetlenie typu LED w klasopracowniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 59328,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym:Zadanie nr 1 – Szkoła Podstawowa w Wilczopolu:
- wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- montaż bezpiecznych barierek przy schodach,
- wykonanie mat antypoślizgowych w klasopracowniach i na korytarzu.
Zadanie nr 2 – Szkoła Podstawowa w Mętowie:
- wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wykonanie mat antypoślizgowych w klasopracowniach i na korytarzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 138080,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65887,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65887,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65887,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSEBA Spółka z ograniczoną odpoiwedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462637794
7.3.3) Ulica: Aleja Spółdzielczości Pracy 36
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65887,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp zawiadamił o unieważnieniu postępowania pn. Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością”, w zakresie cz. 2 zamówienia – Usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym.
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania w ramach cz. 2 zamówienia:
Postępowanie w ramach ww. części zostaje unieważnione na podstawie rt. 255 pkt 1 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu w ramach cz. 2 zamówienia do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.08.2024 r. do godz. 9:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach cz. 2 zamówienia zgodnie z ww. podstawą prawną, tj. z powodu nie złożenia żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
- Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie użytkowe w budynku Starej Szkoły w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej w budynku 21 - piwnica
- Konserwacja i naprawa ogrodzenia terenu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, na działce o nr ew. 3083/3
- Remont Świetlika dachowego w budynku nr 5 Oddziału Prewencji w Warszawie, przy ul. Puławskiej 44 /e w Piasecznie
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagań ppoż w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-G (17-46) do przepisów ppoż. wraz z modernizacją inst. sygnalizacji pożaru, WM, al. Jana Pawła II Kraków"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.