Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371720/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00382211/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej oraz urządzeń i licencji dla Urzędu Miasta Limanowa w ramach Projektu „Cyfrowa gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Limanowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183372054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miastolimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miastolimanowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej oraz urządzeń i licencji dla Urzędu Miasta Limanowa w ramach Projektu „Cyfrowa gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001101af-4096-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036115/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa macierzy dyskowej oraz urządzeń i licencji dla Urzędu Miasta Limanowa w ramach Projektu „Cyfrowa gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu Projektu „Cyfrowa gmina” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371720/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 111602,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Macierz dyskowa (1 sztuka) i Akcesoria sieciowe (1 komplet)4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 51463,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przełącznik sieciowy LAN (1 sztuka)4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Licencje4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 43874,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Axcense4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 10573,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zmawiający unieważnił w dniu 4 listopada 2022 r. część 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ oferta z najniższą ceną dla części nr 1 zamówienia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert niepodlegających odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zmawiający unieważnił w dniu 4 listopada 2022 r. część 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ oferta z najniższą ceną dla części nr 2 zamówienia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert niepodlegających odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zmawiający unieważnił w dniu 4 listopada 2022 r. część 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ oferta z najniższą ceną dla części nr 3 zamówienia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert niepodlegających odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12096,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12096,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12096,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axence Sp. z o.o. Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751399589
7.3.3) Ulica: ul. Na Zjeździe
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-527
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12096,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Dostawa wodomierzy ultradźwiękowych na wodociągi gminne"
- Dostawy odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów oraz dzierżawa 2 analizatorów biochemicznych
- "Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Starostwa Powiatowego w Limanowej"
- Przebudowa dróg rolniczych
- "Modernizacja Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 w Limanowej"
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych do PIG-PIB
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeństwa"
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu sieciowego wraz z wdrożeniem infrastruktury sieciowej oraz autentykacji NAC
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.