eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzosnówPrzebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Czosnowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Czosnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Czosnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001375009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czosnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czosnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.czosnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czosnow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Czosnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de638a18-64ef-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00437567/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Czosnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440233/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje:
a) Roboty budowlane rozbiórkowe:
• demontaż ścianek działowych w salach bibliotecznych
• demontaż okładziny ściennej w pomieszczeniach bibliotecznych
• demontaż stolarki drzwiowej
• demontaż wyposażenia sanitarnego i ścianek działowych w sanitariatach
• odgrzybienie części ścian zewnętrznych
• rozbiórka sufitów podwieszonych i obudów kanałów wentylacyjnych
b) Roboty ogólnobudowlane:
• wykonanie nowych ścianek działowych z g-k i zamontowanie drzwi
• wykonanie nadproża w ścianach konstrukcyjnych dla nowych drzwi, i okien
• zamontowanie witryn szklanych oddzielających pomieszczenie Sali bibliotecznej od komunikacji
• wymiana posadzek
• wykonanie sufitów podwieszonych i obudów instalacji
• montaż szaf i lameli drewnianych na ścianach korytarza
• wykonanie nowych posadzek z tarkettu i gresu
• reperacje tynków i malowanie ścian farbą lateksową
• reperacje tynków i malowanie sufitu farbą akrylową w kolorze białym
c) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych:
• przebudowa instalacji elektrycznej dostosowująca ją do zmian w aranżacji pomieszczeń.
• przebudowa okablowania instalacji IT
• dostosowanie instalacji wodno- kanalizacyjnej do zmian w aranżacji sanitariatów
• wymiana grzejników i niezbędnych zmian w rurociągach instalacji co
• wykonanie dodatkowych pionów wentylacji grawitacyjnej oraz montaż napowietrzników okiennych i ściennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710695,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710695,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megadom Małgorzata Bielecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181437349

7.3.3) Ulica: Prosta

7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 05-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710695,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.