eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych, związanych z modernizacją i dostosowaniem pracowni zawodowych w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu "Zawodowa Małopolska" - zamówienie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych, związanych z modernizacją i dostosowaniem pracowni zawodowych w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu "Zawodowa Małopolska” – zamówienie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121464310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Teatralne 4a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-945

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zjewm@kancelariaasds.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a612d2f-9da2-4a98-b37b-b78fdd0fff1f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych, związanych z modernizacją i dostosowaniem pracowni zawodowych w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu "Zawodowa Małopolska” – zamówienie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a612d2f-9da2-4a98-b37b-b78fdd0fff1f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083201/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja/dostosowanie pracowni zawodowych w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zawodowa Małopolska" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.12 Edukacja - projekty Województwa Małopolskiego, Typ B: Koordynacja kształcenia zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/PZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych, związanych z modernizacją i dostosowaniem pracowni zawodowych w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie w ramach projektu „Zawodowa Małopolska”.
3.2. Zakres prac obejmuje, w szczególności:
3.2.1. roboty budowlane sala nr 11,
3.2.2. roboty elektryczne sala nr 11,
3.2.3. roboty budowlane sala nr 18,
3.2.4. instalacje sanitarne sala nr 18
3.2.5. roboty elektryczne sala nr 18,
3.2.6. roboty budowlane sala nr 19,
3.2.7. instalacje sanitarne sala nr 19
3.2.8. roboty elektryczne sala nr 19,
3.2.9. roboty budowlane sala nr 20B,
3.2.10. instalacje sanitarne sala nr 20B
3.2.11. roboty elektryczne sala nr 20B,
3.2.12. roboty budowlane sala nr 22,
3.2.13. roboty elektryczne sala nr 22,
3.2.14. roboty budowlane korytarz nr 4,5,6
3.2.15. roboty elektryczne korytarz nr 4,5,6
3.2.16. roboty budowlane sala nr 101,
3.2.17. roboty elektryczne sala nr 101,
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego określa załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami, w szczególności:
3.3.1. opis przedmiotu zamówienia, ogólna charakterystyka prac ich rodzaj i zakres oraz uwarunkowania i dokładna lokalizacja ich wykonywania;
3.3.2. przedmiar robót (przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe);
3.3.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
3.3.4. rysunki i dokumentacja fotograficzna.
3.4. Zakres planowanych do realizacji robot instalacyjnych i budowlanych obejmuje również roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.
3.5. Wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
3.6. W związku z faktem, że obiekt, w którym prowadzone będą roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia będzie użytkowany w trakcie prowadzonych robót budowlanych, Wykonawca musi przewidzieć konieczność prowadzenia prac przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewniających bezpieczne funkcjonowanie obiektu. Zakres prac oraz godziny ich wykonywania należy uzgodnić z Zamawiającym. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. W przypadku konieczności wyłączenia mediów powinno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za funkcjonowanie budynku.
3.7. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać wszelkich postanowień Zarządzenia wewnętrznego nr 14/2024 Dyrektora Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a z dnia 26.04.2024 r. – Standard Ochrony Małoletnich, dostępnego pod linkiem: https://www.zjewm.krakow.pl/wp-content/uploads/2024/05/zarz.-14-Standardy-ochrony-maloletnich-ZJEWM.pdf , w szczególności gwarantuje, że wszystkie osoby zaangażowane w realizację przedmiotu umowy złożą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do tego zarządzenia, przed podjęciem przez nich jakichkolwiek czynności w ramach umowy.
3.8. Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień:
45000000-7  Roboty budowlane
45214500-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych z kształceniem podyplomowym
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Podłogi i posadzki
3.9. Gwarancja i rękojmia:
3.9.1. Gwarancja na roboty budowlane - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu umowy – minimum 36 miesięcy.
Gwarancja na roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty.
3.9.2. Gwarancja na zamontowane urządzenia – według gwarancji producenta urządzeń, jednak nie krócej niż 24 miesiące;
3.9.3. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.
3.10. Zastosowane w dokumentach zamówienia ewentualne nazwy producentów służą tylko doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące.
3.10.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz technologicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą typów urządzeń w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.
3.10.2. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji.
3.10.3. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji oraz SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w projekcie oraz SWZ oraz będą zgodne pod względem:
3.10.3.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
3.10.3.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3.10.3.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3.10.3.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne),
3.10.3.5. parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3.10.4. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa.
3.11. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214500-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych z kształceniem podyplomowym

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287881,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28781,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „RAD-REM” Usługi Remontowo Budowlane Radomir Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6772315468

7.3.3) Ulica: Ul. Filtrowa 4/22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-148

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287881,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.