eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowłódzRozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Inowłódz w miejscowościach Inowłódz, Teofilów, Królowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Inowłódz w miejscowościach Inowłódz, Teofilów, Królowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e42a661-3213-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Inowłódz w miejscowościach Inowłódz, Teofilów, Królowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e42a661-3213-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062737/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Inowłódz w miejscowościach Inowłódz, Teofilów, Królowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7052569,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie sieci i przyłączy/podłączeń kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i urządzeniami budowlanymi w granicach „Aglomeracji Inowłódz”. Przyłącza winny być zaprojektowane i wybudowane „na gotowo” w sposób umożliwiający odprowadzanie ścieków z tych posesji bez konieczności wykonywania przez zamawiającego/użytkownika dodatkowych robót.
2. Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie:
2.1. Sieci grawitacyjnej ⌀200 mm – 4427,1 mb
2.2. Sieci tłocznej ⌀90 mm – 659,7 mb
2.3. Sieci tłocznej ⌀110 mm – 1567,4 mb
2.4. Przyłączy grawitacyjnych ⌀160 mm – 3456,5 mb
2.5. Przyłączy ciśnieniowych ⌀63 mm – 620,5 mb
2.6. Pompowni ścieków wraz z monitoringiem – 4 szt.
2.7. Rozbiórki wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni i przywrócenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji;
2.8. Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (jeżeli dotyczy), wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), profilowanie poboczy, profilowanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych – zawory wodociągowe i inne (jeżeli dotyczy), usunięcie kolizji z sieciami i urządzeniami, montaż rur osłonowych (jeżeli dotyczy), odwodnienie wykopów (jeżeli dotyczy), zabezpieczenie wykopów (jeżeli dotyczy), włączenia w instalacje elektryczne właściciela posesji w przypadku montażu indywidualnej przepompowni ścieków (jeżeli dotyczy), inne w obrębie inwestycji (jeżeli dotyczy).
3. Zamawiający wymaga aby sieć i przyłącza kanalizacyjne zaprojektować i wybudować w systemie grawitacyjnym. Tylko w uzasadnionych przypadkach i za zgodą zamawiającego dopuszcza się zmianę systemu grawitacyjnego na ciśnieniowy. Zmiana systemu z grawitacyjnego na inny nie może mieć charakteru globalnego tj. dla całości a jedynie jest możliwa w określonych odcinkach sieci (nie dotyczy kolektorów przesyłowych).
4. Parametry sieci kanalizacyjnej i rozwiązania techniczne skrajnych punktów sieci winny umożliwiać dopływ ścieków do gminnej oczyszczalni ścieków w Zakościelu z pozostałych miejscowości położonych na terenie gminy Inowłódz.
5. Średnice projektowanej kanalizacji, zastosowane materiały, metodę posadowienia kanalizacji (przewiert, wykopy) oraz wszelkie inne uzgodnienia należy konsultować na etapie projektowania z Zamawiającym.
6. Projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy doprowadzić do istniejącej sieci, która jest zlokalizowana w miejscowości Inowłódz na działce ewidencyjnej nr 877.
UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: program funkcjonalno-użytkowy, przedmiar robót, SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8267137,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8783999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8267137,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484

7.3.3) Ulica: Piekarska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8267137,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.