eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paszowice"Budowa świetlic wiejskich w Jakuszowej i Bolkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlic wiejskich w Jakuszowej i Bolkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 137

1.5.2.) Miejscowość: Paszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 870 60 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/paszowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlic wiejskich w Jakuszowej i Bolkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6ac1267-390b-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029525/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa świetlic wiejskich w Jakuszowej i Bolkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1613681,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - „Budowa świetlicy wiejskiej w Bolkowicach, dz. nr 7/23 obr. Bolkowice”, którego zakres zamówienia obejmuje:
Budynek murowany, parterowy, niepodpiwniczony. Zaprojektowano tu wielofunkcyjną salę, o powierzchni 81 m². Przewidziano także pomieszczenia pomocnicze takie jak wc, kuchnię i pom. socjalne. Obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych, dzięki zastosowaniu pochylni przy wejściu do budynku. Pochylnie o spadku 8 %, szerokość pochylni między krawężnikami 120 cm, poręcze pochylni na wysokość 75 i 90 cm od powierzchni pochylni, odstęp między balustradami 100 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz obmiar robót stanowiący załącznik nr 6.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 831167 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – „Budowa świetlicy wiejskiej w Jakuszowej, dz. nr 54 obr. Jakuszowa”, którego zakres zamówienia obejmuje:
Budynek usługowy, murowany, parterowy z poddaszem nie użytkowym, niepodpiwniczony. Budynek stanowi prostą zwartą bryłę, przykryty dachem czterospadowym. To parterowy budynek usługowy, który może pełnić funkcję świetlicy, klubu osiedlowego itp. Zaprojektowano tu salę o powierzchni ok. 63 m², dwa WC- w tym jedno przystosowane dla niepełnosprawnych oraz pomieszczenie socjalne, które ( w zależności od przeznaczenia obiektu) może pełnić funkcję kuchni. Ze względu na brak kulinarnego zaplecza, w projekcie nie przewidziano opcji przygotowywania posiłków. Obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych, dzięki zastosowaniu pochylni przy wejściu do budynku. Pochylnie o spadku 8 %, szerokość pochylni między krawężnikami 120 cm, poręcze pochylni na wysokość 75 i 90 cm od powierzchni pochylni, odstęp między balustradami 100 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz obmiar robót stanowiący załącznik nr 6.2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 712514,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 - pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych realizowanych pn. „Budowa świetlic wiejskich w Jakuszowej i Bolkowicach” a w szczególności:
1/zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, wymagane w trakcie realizacji zadania;
2/ reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacją techniczną , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3/ sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz sprawdzanie kraju ich pochodzenia;
4/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
5/ potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
6/ udział w naradach, spotkaniach na placu budowy oraz w przeglądach gwarancyjnych. A także każdorazowe stawiennictwo się na żądanie Zleceniodawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810480,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1194817,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810480,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna „PIONIER” Iwona Wein, Wojciech Piszczałka,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911838314

7.3.3) Ulica: ul. Poselska 5-7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810480,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693845,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693845,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna „PIONIER” Iwona Wein, Wojciech Piszczałka,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911838314

7.3.3) Ulica: ul. Poselska 5-7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693845,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47847,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47847,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSTROBUD Paweł Teterycz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121312888

7.3.3) Ulica: ul. K.I. Gałczyński 32/9

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47847,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.