eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlecBudowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w Kiełpinach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w Kiełpinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbąszyńska 17

1.5.2.) Miejscowość: Siedlec

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-212

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 384 85 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@siedlec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-616f995a-8461-494c-addc-6e77110503b8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w Kiełpinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616f995a-8461-494c-addc-6e77110503b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w Kiełpinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKOŚ.7013.4.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w Kiełpinach”. Zadanie współfinansowane jest w przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu pn. „Deszczówka”.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
• Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z rur PVC, trzech zbiorników betonowych do magazynowania wody z pompa zasilającą oraz instalacja nawadniająca składająca się ze studni elektrozaworów, rurociągów ciśnieniowych i zraszaczy obrotowych wynurzalnych na działce nr 73/4 w m. Kiełpiny.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w:
• projekt zagospodarowania terenu
• projekt techniczny
• zgłoszenie wykonania robót
• przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty, tj. kwota 190 982,87 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia, tj. kwotę 162 108,26 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.