eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlecBudowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w SP Siedlec



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w SP Siedlec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbąszyńska 17

1.5.2.) Miejscowość: Siedlec

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-212

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 384 85 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@siedlec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ad5ef59-3a06-4fad-a3b9-4f62933df1d5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w SP Siedlec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad5ef59-3a06-4fad-a3b9-4f62933df1d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w SP Siedlec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKOŚ.7013.11.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa 3 zbiorników do magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie w SP Siedlec”. Zadanie współfinansowane jest w przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu pn. „Deszczówka”.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
• instalacja kanalizacji deszczowej z rur PVC, trzech zbiorników betonowych do magazynowania wody z pompa zasilającą oraz instalacja nawadniająca składająca się ze studni elektrozaworów, rurociągów ciśnieniowych i zraszaczy obrotowych wynurzalnych na działce nr 496/11, 497/2, 498, 505/1, 506/1 w m. Siedlec.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w:
• projekt zagospodarowania terenu
• projekt techniczny
• zgłoszenie wykonania robót
• przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, iż:
a) W ofercie nr 1 formularz ofertowy wygenerowany na platformie e-Zamówienia (dokument w formacie pdf o nazwie: ocds-148610-5ad5ef59-3a06-4fad-a3b9-4f62933df1d5_Oferta_1) nie został opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Obowiązek złożenia oferty z zachowaniem formy elektronicznej, pod rygorem nieważności, opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym wynika z art. 63 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego jest uchybieniem nieusuwalnym, co rodzi konieczności odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 p. 3 w związku. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
b) W ofercie nr 2 nie zostało wniesione wadium. Zamawiający, zgodnie z Rozdziałem 24 Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagał wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł., oraz wskazał formy w jakich mogło być wniesione, miejsce i sposób wniesienia wadium. W związku z powyższym wadium w przypadku wnoszenia w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 02.09.2024 r. do godziny 11:00. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie wpłacił wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego a w złożonej ofercie nie znajdował się dokument potwierdzający wniesienia wadium w innej formie. Stosownie do art. 226 ust. 1 pkt. 14 PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania oferta lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
Dodatkowo w toku badania oferty stwierdzono, iż wykonawca nie załączył do złożonej oferty kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia dołączenia od oferty wypełnianego kosztorysu ofertowego na podstawie dołączonego do SWZ przedmiaru robót (załącznik nr 11 do SWZ). Niezłożenie kosztorysu ofertowego stanowi o przygotowaniu oferty niezgodnie z warunkami zamówienia. W związku z tym zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp odrzucił ofertę, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Z uwagi na fakt, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu w postępowaniu podlegają odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.