Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00444533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja – remont drogi gminnej ul. Akacjowej w Łobudzicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc99d0d3-bf92-4266-bd19-6df7a1debad11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja – remont drogi gminnej ul. Akacjowej w Łobudzicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc99d0d3-bf92-4266-bd19-6df7a1debad1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019374/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja - remont drogi gminnej ul. Akacjowej w Łobudzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1011127,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni na drodze gminnej ul. Akacjowej w Łobudzicach.
Obecny stan: w pasie drogowym pas jezdny stanowi nawierzchnia utwardzona kruszywem kamiennym. Trasa pasa dla ruchu kołowego jest nieuregulowana. Szerokość utwardzenia od 3,50 ÷ 4,0 m, na skrzyżowaniu – 5,0 m. Wlot drogi gminnej ul. Akacjowej włącza się do granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 484. W nawierzchni występują liczne nierówności i wyboje. Niweleta dostosowana jest do wysokości istniejących pochyleń. Na całej długości drogi spadki poprzeczne są częściowo wyprofilowane. Wody opadowe powodują częste odkształcanie się nawierzchni i tworzą się zastoiny wód. Po drodze odbywa się ruch lokalny, o natężeniu średnim. W podłożu gruntowym występują grunty grupy G3 – mało wysadzinowe tj: gliny zwięzłe, gliny piaszczyste i pylaste, zwięzłe iły, iły piaszczyste i pylaste.
Uzbrojenie podziemne:
- wodociąg
- sieć energetyczna wraz z przyłączami i słupami oświetleniowymi.
Struktura ruchu: samochody osobowe i dostawcze, pojazdy sprzętu rolniczego oraz sporadycznie samochody ciężarowe.
A. Dane techniczno – projektowe dla przebudowy drogi:
1. Długość drogi - 826,66 m
2. Szerokość nawierzchni jezdni: - 3,50 ÷ 4,00 m + mijanka
Hm 0 +00 ÷ 1 + 42,19 oraz Hm 1 + 59,14 ÷ 3 + 73,78 - 4,0 m
Hm 3 + 73,78 ÷ 8 + 26,66 - 3,50 m
Łuku poziomy: Hm 1 + 42,19 ÷ 1 + 59,14 - 5,00 m
Mijanka o wym. dł. 25,0 m + skosy o dł. 10 m.
Pobocza : szer. 0,50 cm na całej długości trasy.
3. Klasa drogi D – dojazdowa
4. Prędkość projektowa - 30 km/h
5. Obciążenie ruchem - KR1
6. Spadek poprzeczny jezdni: daszkowy i jednostronny - 2%
7. Nawierzchnia jezdni: asfaltobeton na podbudowie z tłucznia dolomit.
B. Trasa projektowanej drogi pokrywa się z istniejącą trasą i mieści się w granicach prawnych pasa drogowego.
C. Niweletę drogi dostosowano do istniejących pochyleń oraz do wysokości (rzędnej) zjazdów.
Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia jezdni - 3154 ,00 m2
Powierzchnia poboczy - 834, 00 m2
PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI
Dla drogi dojazdowej przy założeniu obciążenia ruchem jako lekkiego /KR1/ i zachowując wymóg mrozoodporności nawierzchni - przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
Podłoże istniejące, grupa gruntów - G3.
Warstwy od podłoża:
a/ Posypka piaskowa o gr. 10cm
b/ Warstwa stabilizacji z mieszanki cem.piask. Rm= 2,0 MPa o gr. 15 cm,
c/ Dolna warstwa podbudowy z tłucznia dolomit. o fr. 0/63 mm o gr. 15 cm,
d/ Górna warstwa podbudowy z klińca dolomit. o fr. 0/31,50 mm o gr. 5 cm,
c/ Warstwa wiążąca – asfaltobeton AC11W - gr. 3 cm,
d/ Warstwa ścieralna – asfaltobeton AC8S - gr. 3 cm.
Pobocza: kruszywo dolomit o fr. 0/31,5 mm gr. 15 cm.
ODWODNIENIE
Odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni, ze sprowadzeniem wód na teren działek drogowych.
ROBOTY ZIEMNE
Polegać będą na wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Nadmiar gruntu wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. W miejscach kolizji z kablami energetycznymi, zaworami wodociągowymi roboty ziemne należy wykonywać ręcznie.
ZABEZPIECZENIE W CZASIE WYKONYWANIA ROBÓT
Przed przystąpieniem do robót drogowych Wykonawca robót powinien przedstawić zatwierdzony i uzgodniony z Zarządcą drogi – projekt organizacji ruchu na czas budowy. Projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany na bieżąco. Wykonawca robót drogowych powinien zapewnić niezbędne znaki drogowe.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załączniki do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
4. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie w przedmiarze, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
5. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po przekazaniu placu budowy rozpocząć roboty budowlane, z zastrzeżeniem, że prace nie mogą uniemożliwiać dojazdu do posesji i upraw rolnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest również, po zakończeniu realizacji zadania, do sporządzenia rozliczenia rzeczowo-finansowego w zakresie ustalonym z Zamawiającym, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności, sporządzenie kosztorysów powykonawczych.
7. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej projektowej, kosztorysach i przedmiarach oraz STWiOR (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
8. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót należy do obowiązków wykonawcy.
9.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż wymienione w SWZ i załącznikach o parametrach nie gorszych niż określone w SWZ i załącznikach.
10. Wszelkie nazwy produktów i producentów, jeżeli występują w SWZ i załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) mają jedynie charakter przykładowy.
11. Zamawiający dopuszcza normy równoważne do wymienionych w dokumentacji i SWZ.
12. Zadanie realizowane przy współudziale środków zewnętrznych, wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 2 tablic informacyjnych o przyznanym dofinansowaniu (w uzgodnieniu z Zamawiającym).
13. Warunki płatności: Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji zasuw wodociągowych i hydrantów.
15. Wykonawca dokona na własny koszt wycinki kolidujących drzew lub krzewów po uprzednim formalno-prawnym załatwieniu przez Wykonawcę sprawy wycinki.
16. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku kolizji z oświetleniem do przestawienia słupa energetycznego na własny koszt.
17. Wykonawca zobowiązany jest dokonać włączenia w drogę wojewódzką nr 484.
18. Wykonawca zapewni niezbędną obsługę geodezyjną robót zgodnie z prawem budowlanym, innymi przepisami oraz zapisami Specyfikacji Technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789952,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789952,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻWIR-TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291739210
7.3.3) Ulica: Władysława Zarembowicza 37/63
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789952,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZELÓW
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.