Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00572929/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w latach 2024-2025 (1 sezon zimowy) na terenie: Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego w Popowie i Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego w Trzcielu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skoki 21
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpmiedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w latach 2024-2025 (1 sezon zimowy) na terenie: Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego w Popowie i Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego w Trzcielu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c9f6def-2dfb-4b80-bd0d-9e1a0ed53ea8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043241/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego z podziałem na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c9f6def-2dfb-4b80-bd0d-9e1a0ed53ea83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych jest
Powiat Międzyrzecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz. Pozostałe informacje znajdują się
w Rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.252.15.2024.IJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 460000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w latach 2024-2025 (1 sezon zimowy) na terenie:
Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego w Popowie
Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego w Trzcielu
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w granicach działania Obwodu Drogowego w Popowie, polegających na mechanicznym odśnieżaniu i/lub posypywaniu jezdni mieszanką piasko – soli – zgodnie z wykazem dróg i załącznikiem mapowym, dyżurach oraz dobowej gotowości.
4.2.5.) Wartość części: 217000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy Pzp (do 20% wartości zamówienia podstawowego) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. Przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i / lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych aktualnie w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie podobnych robót budowlanych lub usług, co przewidziane jest w ramach zakresu zamówienia podstawowego (w szczególności w zakresie mechanicznego odśnieżania i/lub posypywania jezdni mieszanką piasko – soli).
Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
a) Dotychczasowy wykonawca realizował usługi w terminie z najwyższą starannością,
b) Dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
c) Dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d) Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym Wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty (C) - waga 60% - 60 pkt,
b) termin płatności – waga 40% - 40 pkt.
2. W kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia (C), najtańsza oferta otrzyma 60 punktów a pozostałym ofertom zostaną
przyznane punkty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:
C N
PC = ------------------------------ x waga 60%
C B
gdzie:
PC - punkty w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia
CN - najniższa oferowana cena
CB - cena badanej oferty
60 pkt - waga kryterium – 60 pkt maksymalna ilość punktów
3. Termin płatności (T)– 40% - 40 pkt.
Wykonawca termin płatności określa w Formularzu ofertowym.
Podlegający ocenie w ramach kryterium „Termin płatności” wynosić będzie 7, 14,21 dni liczony od dnia prawidłowo wystawionej
faktury VAT wraz z kartami drogowymi potwierdzonymi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
UWAGA!
1) Najkrótszy możliwy termin płatności podlegający ocenie w ramach kryterium wymagany przez Zamawiającego: 7 dni liczony od
dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z kartami drogowymi potwierdzonymi przez upoważnionego
przedstawiciela Zamawiającego.
2) Najdłuższy możliwy termin płatności podlegający ocenie w ramach kryterium uwzględniony do oceny ofert: 21 dni liczony od dnia
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z kartami drogowymi potwierdzonymi przez upoważnionego przedstawiciela
Zamawiającego.
3) Wykonawca winien zaproponować termin płatności: 7 lub 14 lub 21 dni.
4) Punktacja:
• Termin płatności: 7 dni – 0 pkt
• Termin płatności: 14 dni – 20 pkt
• Termin płatności: 21 dni – 40 pkt
Razem w kryterium Termin płatności można uzyskać maksymalnie 40 pkt.
5) Jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu Oferty Terminu płatności, Zamawiający uzna, iż wykonawca oferuje termin płatności 7
dni i oferta w ramach tego kryterium otrzyma 0 pkt.
4. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów P(w) stanowiącą sumę punktów
uzyskanych w 2 kryteriach:
P(w) = P(C) + P(T)
Gdzie:
P(w) – suma punktów uzyskanych w 2 kryteriach oceny,
P(c) - suma punktów uzyskanych w kryterium Cena oferty (C).
P(T) - suma punktów uzyskanych w kryterium Termin płatności (T).
5. Maksymalna ilość punktów uzyskanych w 2 kryteriach – 100 pkt.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w latach 2023-2024 (1 sezon zimowy) na terenie:
Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego w Popowie
Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego w Trzcielu
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 2 – Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w granicach działania
Obwodu Drogowego w Trzcielu, polegających na mechanicznym odśnieżaniu i/lub posypywaniu jezdni solą mieszanką
piasko – soli – zgodnie z wykazem dróg i załącznikiem mapowym, dyżurach oraz dobowej gotowości.
4.2.5.) Wartość części: 244000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy Pzp (do 20% wartości zamówienia podstawowego) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. Przedmiot wspomnianych zamówień stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i / lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych aktualnie w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie podobnych robót budowlanych lub usług, co przewidziane jest w ramach zakresu zamówienia podstawowego (w szczególności w zakresie mechanicznego odśnieżania i/lub posypywania jezdni mieszanką piasko – soli).
Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
a) Dotychczasowy wykonawca realizował usługi w terminie z najwyższą starannością,
b) Dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
c) Dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d) Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym Wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty (C) - waga 60% - 60 pkt,
b) termin płatności – waga 40% - 40 pkt.
2. W kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia (C), najtańsza oferta otrzyma 60 punktów a pozostałym ofertom zostaną
przyznane punkty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:
C N
PC = ------------------------------ x waga 60%
C B
gdzie:
PC - punkty w kryterium ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia
CN - najniższa oferowana cena
CB - cena badanej oferty
60 pkt - waga kryterium – 60 pkt maksymalna ilość punktów
3. Termin płatności (T)– 40% - 40 pkt.
Wykonawca termin płatności określa w Formularzu ofertowym.
Podlegający ocenie w ramach kryterium „Termin płatności” wynosić będzie 7, 14,21 dni liczony od dnia prawidłowo wystawionej
faktury VAT wraz z kartami drogowymi potwierdzonymi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
UWAGA!
1) Najkrótszy możliwy termin płatności podlegający ocenie w ramach kryterium wymagany przez Zamawiającego: 7 dni liczony od
dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z kartami drogowymi potwierdzonymi przez upoważnionego
przedstawiciela Zamawiającego.
2) Najdłuższy możliwy termin płatności podlegający ocenie w ramach kryterium uwzględniony do oceny ofert: 21 dni liczony od dnia
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z kartami drogowymi potwierdzonymi przez upoważnionego przedstawiciela
Zamawiającego.
3) Wykonawca winien zaproponować termin płatności: 7 lub 14 lub 21 dni.
4) Punktacja:
• Termin płatności: 7 dni – 0 pkt
• Termin płatności: 14 dni – 20 pkt
• Termin płatności: 21 dni – 40 pkt
Razem w kryterium Termin płatności można uzyskać maksymalnie 40 pkt.
5) Jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu Oferty Terminu płatności, Zamawiający uzna, iż wykonawca oferuje termin płatności 7
dni i oferta w ramach tego kryterium otrzyma 0 pkt.
4. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów P(w) stanowiącą sumę punktów
uzyskanych w 2 kryteriach:
P(w) = P(C) + P(T)
Gdzie:
P(w) – suma punktów uzyskanych w 2 kryteriach oceny,
P(c) - suma punktów uzyskanych w kryterium Cena oferty (C).
P(T) - suma punktów uzyskanych w kryterium Termin płatności (T).
5. Maksymalna ilość punktów uzyskanych w 2 kryteriach – 100 pkt.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przezZamawiającego w ust. 2 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na zasadach określonych w ust. 3.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych
wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje
w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
wykazał min. 1 usługę* wykonaną, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.:
*przez usługę zamawiający rozumie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg
o wartości minimum:
Zadanie nr 1: 100 000,00 zł
Zadanie nr 2: 100 000,00 zł
Dotyczy wszystkich zadań:
Dopuszcza się sumowanie usług (w ramach jednego podmiotu) celem uzyskania minimalnej wartości brutto zł.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden
podmiot.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w
postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku dla zadania o najwyższej wartości brutto spośród
zadań, na które wykonawca składa ofertę.
wykazał narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.
Zadanie nr 1 – Obwód Drogowy w Popowie.
L.p. Wyszczególnienie
(parametry) Min. liczba jednostek
1. Nośniki
- pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t. - 3 szt.
2. Pługi (czołowy, przedni)
- pług odśnieżny średni o szerokości roboczej min. 2,7m- 3 szt.
3. Piaskarki
- pojemność zbiornika - min. 4,0m3- 3 szt.
4. Nośnik+ ładowacz (do załadunku materiału)
Nośnik z ładowaczem czołowym lub ładowarka czołowa lub koparko – ładowarka o pojemności łyżki – min. 0,4m3. - 1szt.
Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy w Trzcielu.
L.p. Wyszczególnienie
(parametry) Min. liczba jednostek
1. Nośniki
- pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t. - 3szt.
2. Pługi (czołowy, przedni)
- pług odśnieżny średni o szerokości roboczej min. 2,7m - 3 szt.
3. Piaskarki
- pojemność zbiornika - min. 4,0m3 - 3 szt.
4. Nośnik+ ładowacz (do załadunku materiału)
Nośnik z ładowaczem czołowym lub ładowarka czołowa lub koparko – ładowarka o pojemności łyżki – min. 0,4m3. - 1 szt.
Dotyczy wszystkich zadań:
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania sprzętu może być spełniony
łącznie.
Sprzęt wykazany w jednym zadaniu nie może powtarzać się w kolejnym zadaniu.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym postępowania uznać, że wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych służących
potwierdzeniu spełniania warunków udział w postepowaniu, tj.:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich (..) lat (zgodnie z postawionym warunkiem udziału w
postępowaniu, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te były
wykonane – wg Wzoru Załącznika nr 5 do Formularza oferty, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg wzoru Załącznika nr 6 do Formularza oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocieZadanie nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
Zadanie nr 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
2. Pozostałe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w Rozdziale XV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie
zapisami w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 ppkt. d) SWZ:
1) wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) wykazują wykonawcy poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX przy
czym:
1) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/ którzy wykazuje/ wykazują spełnianie warunków, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1
ppkt. d) SWZ
2) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 składa każdy z nich - nie dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU);7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-17
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- Strzelnica w powiecie 2024 (konkurs nr 1/2024/CWCR)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2025 r.
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Międzyrzecz
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
- Odśnieżanie połaci dachowych oraz usuwanie nawisów lodowych z dachów i rynien w kompleksach wojskowych (z podziałem na 2 zadania)
- "Zimowe utrzymanie dróg"
- Letnie i zimowe utrzymanie chodników położonych wzdłuż dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.