Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00440704/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA W ZGORZELCU I URZĘDU GMINY ZGORZELEC, w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 70
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757721400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9570951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW URZĘDU MIASTA W ZGORZELCU I URZĘDU GMINY ZGORZELEC, w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78891e96-5387-4248-ba4a-e8d18dfa4983
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033282/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy Zgorzelec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEDS.02.01-IZ.00-0002/23 Priorytet nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 2.1 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku urzędu Gminy Zgorzelec, polegająca na jego dociepleniu, o wysokości nieprzekraczającej 12m, zw. dalej modernizacją energetyczną budynku Urzędu Gminy Zgorzelec.
2. Obiekt o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, zlokalizowany jest w m. Zgorzelec, przy ulicy Tadeusza Kościuszki 70, dz.nr. 3/2 oraz 3. /1 – obręb ewidencyjny: 0005, V, AM-1, jednostka ewidencyjna 022502_1 Miasto Zgorzelec. Rok budowy budynku: 1996. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków.
3. W ramach robót przewiduje się w szczególności:
− docieplenie stropodachu budynku pierwotnego o gr. 20 cm. W niniejszym zakresie ujęto prace przygotowawcze i odtworzeniowe. Całkowita powierzchnia docieplenia to 582,71 m².
− docieplenie stropodachu budynku rozbudowanego o gr. 15 cm wraz z pracami przygotowawczymi i odtworzeniowymi o powierzchni 83,58 m2.
− docieplenie stropu nad częścią zewnętrzną styropianem o gr. 10 cm wraz z pracami przygotowawczymi i odtworzeniowymi. o powierzchni 45,00 m2.
− docieplenia stropu nad częścią zewnętrzną styropianem o gr. 10 cm. W niniejszym zakresie ujęto prace przygotowawcze i odtworzeniowe. Całkowita powierzchnia docieplenia to 81,34 m².
− docieplenie ścian zewnętrznych piwnic powyżej poziomu gruntu styropianem o gr. 10 cm wraz z pracami przygotowawczymi i odtworzeniowymi o powierzchni 81,34 m2.
− docieplenie ścian zewnętrznych budynku pierwotnego styropianem o gr.8 cm wraz z pracami przygotowawczymi i odtworzeniowymi o powierzchni 615,74 m2.
− docieplenie ścian zewnętrznych budynku rozbudowanego styropianem o gr.8 cm wraz z pracami przygotowawczymi i odtworzeniowymi o powierzchni 263,22 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji, załączonej do niniejszej SWZ, - plik pod nazwą Zał. 7do SWZ Dokumentacja.zip, wg poniższego:
− Audit energetyczny,
− Przedmiar robót,
− Ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna,
− Decyzja_AB.6743.1.215.2023.2
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w treści SWZ oraz załącznikach. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ oraz załącznikach. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4185200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDW Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943140486
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 10E
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy różnych materiałów do dializ II.
- Wykonanie zabezpieczeń ppoż w budynku Przedszkola Publicznego Nr 12
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II: część II - zakup urządzeń wielofunkcyjnych; część III - zakup pamięci masowej
- Multicentrum w Zgorzelcu - aktualizacja dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
- Przebudowa i rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.