eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁużnaŻywienie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie wrzesień - grudzień 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Żywienie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna
w okresie wrzesień – grudzień 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 634

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luzna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Łużnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-215-56-61

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 723

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3543390

1.5.8.) Numer faksu: 18 3543390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspluzna1@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs.luzna.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. ks. Stanisława Pękali w Szalowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-18-54-167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szalowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Szalowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-331

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 40 630

1.5.8.) Numer faksu: 18 35 40 630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spszalowa@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsszalowa.luzna.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Biesnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-18-54-150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Biesna 70

1.5.2.) Miejscowość: Biesna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 43 023

1.5.8.) Numer faksu: 18 35 43 023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbiesna@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spbiesna.luzna.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi w Bieśniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-18-54-204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieśnik 102

1.5.2.) Miejscowość: Szalowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-331

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3540680

1.5.8.) Numer faksu: 18 3540680

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbiesnik@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spbiesnik.luzna.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Szalowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-20-74-632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szalowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Szalowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-331

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 507 012 867

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.szalowa@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkoleszalowa.szkolnastrona.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łuznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-21-44-166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 90

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 43 008

1.5.8.) Numer faksu: 18 35 42 008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspluzna@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp.luzna.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Łużańskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-21-44-143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Łużańska 52

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 43 303

1.5.8.) Numer faksu: 18 35 43 338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspwola@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspwola.luzna.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Żłobek "Zakątek Malucha" w Łuznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-215-88-20

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 723

1.5.2.) Miejscowość: Łuzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 43 390

1.5.8.) Numer faksu: 18 35 43 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobek.luzna.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łużnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-19-03-173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 30 41

1.5.8.) Numer faksu: 18 354 30 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.luzna.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Żywienie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna
w okresie wrzesień – grudzień 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e23b2f1-d6bc-453a-8bc5-6bd6df6908ee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009962/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Żywienie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie wrzesień-grudzień 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia dla jednostek organizacyjnych Gminy Łużna wg poniższego
wykazu:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Łużnej, w skład którego wchodzą:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Anny Leśkiewicz w Łużnej
- Samorządowe Przedszkole w Łużnej;
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łużnej, w skład którego wchodzą:
– Szkoła Podstawowa Nr 2 w Łużnej
– Samorządowe Przedszkole w Łużnej (oddział Zaborówka);
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Łużańskiej, w skład którego wchodzą:
– Szkoła Podstawowa im. Wacława Potockiego w Woli Łużańskiej
– Samorządowe Przedszkole w Woli Łużańskiej;
4) Szkoła Podstawowa im. Świętej Królowej Jadwigi w Bieśniku (z oddziałem przedszkolnym);
5) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Biesnej (z oddziałem przedszkolnym);
6) Szkoła Podstawowa im. ks. Stanisława Pękali w Szalowej;
7) Samorządowe Przedszkole w Szalowej;
8) Samorządowy Żłobek „Zakątek Malucha” w Łużnej;
9) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łużnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405075,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407412,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405075,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowa "Podzamcze"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 492700779

7.3.3) Ulica: gen. L. Okulickiego 11

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405075,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.