eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FabiankiDostawa wraz z montażem lamp solarnych - na terenie gminy Fabianki



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem lamp solarnych – na terenie gminy Fabianki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki 4

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542517228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f6a3d44-3d94-4c23-bb61-b84884cc58e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem lamp solarnych – na terenie gminy Fabianki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f6a3d44-3d94-4c23-bb61-b84884cc58e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049009/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Instalacja lamp drogowych w gminie Fabianki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż lamp solarnych w miejscu zlokalizowanym na terenie gminy Fabianki:

Cz. I – Lampy solarne – 15 szt
- 4 lampy - Nowy Witoszyn
- 3 lampy – Stary Witoszyn
- 4 lampy – Szpetal Górny
- 5 lamp – na terenie gminy Fabianki
Podstawowe wymagania:
Słup
- wysokość słupa min. 6m,
- trzon słupa o grubości ścianki 2,5 mm,
- rodzaj słupa: okrągły stożkowy wykonany ze stali,
Głowica lampy i bateria/akumulator:
- moc światła: LED min 30W
- strumień świetlny – min. 5000,00 lm
- żywotność – min. 50000 godzin
- typ akumulatora/baterii: litowy lub żelowy,
- Czas świecenia(w pełni naładowany) – min. 5 dni deszczowych
- moc panelu – min. 100W
- ustawienie sterowania za pomocą pilota, aplikacji mobilnej lub reakcji czujnika zmierzchu;
Fundament:
- betonowy
- Gwarancja na całość przedmiotu zamówienia – min. 36 m-cy
- bezpłatny serwis w okresie gwarancji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż lamp solarnych w miejscu zlokalizowanym na terenie gminy Fabianki:
Cz. II – Lampy solarne – 16 szt
- 1 lampa – Bogucin
- 4 lampy – Chełmica Duża
- 2 lampy – Fabianki
- 4 lampy – Kulin
- 4 lampy – Wilczeniec Fabiański
- 1 lampa – Świątkowizna

Podstawowe wymagania:
Słup
- wysokość słupa min. 6m,
- trzon słupa o grubości ścianki 2,5 mm,
- rodzaj słupa: okrągły stożkowy wykonany ze stali,
Głowica lampy i bateria/akumulator:
- moc światła: LED min 30W
- strumień świetlny – min. 5000,00 lm
- żywotność – min. 50000 godzin
- typ akumulatora/baterii: litowy lub żelowy,
- Czas świecenia(w pełni naładowany) – min. 5 dni deszczowych
- moc panelu – min. 100W
- ustawienie sterowania za pomocą pilota, aplikacji mobilnej lub reakcji czujnika zmierzchu;
Fundament:
- betonowy
- Gwarancja na całość przedmiotu zamówienia – min. 36 m-cy
- bezpłatny serwis w okresie gwarancji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720

7.3.3) Ulica: Zajączkowo 35A

7.3.4) Miejscowość: Miłobądz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-111

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720

7.3.3) Ulica: Zajączkowo 35A

7.3.4) Miejscowość: Miłobądz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.