eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiModernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2
w Tomaszowie Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a665d3f-1d9d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2
w Tomaszowie Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a665d3f-1d9d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane, określone zgodnie z przepisem art.3, wykonywane w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki (dalej także : DPS Nr 2), polegające na wykonaniu robót demontażowych, montażowych (w tym m.in. windy (dźwigu) wraz z jej dostawą), instalacyjnych (w tym m.in.: modernizacja instalacji elektrycznej) i ogólnobudowlanych w obrębie istniejącego szybu oraz w pomieszczeniu istniejącej maszynowni (w tym m.in.: przygotowanie istniejącego szybu windowego do montażu nowej kabiny poprzez demontaż starego urządzenia i drzwi szybu, remont szybu, montaż nowych drzwi szybu wraz z niezbędnymi obróbkami), i został szczegółowo określony w dokumentacji technicznej zamówienia tj.:
a) projekcie techniczno – wykonawczym - branża architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa,
b) projekcie techniczno - wykonawczym - branża elektryczna,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR) – branża architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa, elektryczna,
d) przedmiarze robót – branże: architektoniczna, ogólnobudowlana, dźwigowa, elektryczna.
2. Zamówienie obejmuje również następujący zakres realizowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia i wynagrodzenia zaoferowanego przez Wykonawcę :
1) uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeń i odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego oraz innych organów (o ile jest wymagane), oraz przekazanie Zamawiającemu:
a) dokumentacji powykonawczej i rejestracyjnej;
b) protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania;
c) specyfikacji elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, według których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji,
d) potwierdzenie utylizacji dźwigu (BDO),
2) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie windy zgodnie z jej przeznaczeniem i uzgodnieniami z użytkownikiem (dyrekcją DPS Nr 2);
3) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji wszelkich: serwisów, przeglądów i konserwacji (w tym pogotowie dźwigowe, utrzymanie karty GSM i monitoring techniczny), wszystkich instalacji i urządzeń, w tym dźwigu (windy), w zakresie i terminach: przewidzianych przez producenta, wymaganych przepisami, wymaganych warunkami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych, wymogami Urzędu Dozoru Technicznego; wraz z potrzebnymi częściami oraz materiałami; oraz pozostałe wg postanowień Rozdz.VIII;
4) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 szt.) o wymiarach 180x120 cm, w miejscu realizacji zadania, nie później niż w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego wzoru tablicy i miejsca jej montażu, przedmiotowy obowiązek Wykonawca musi wykonać wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U.2021 poz. 953 z późn.zm.), w tym Wykonawca jest zobowiązany do aktualizowania danych na tablicy zgodnie z postanowieniami w/w Rozporządzenia;
5) pozostały zakres wg pozostałych postanowień umowy lub postepowania lub z nich wynikający, w tym: ujęty w: umowie, dokumentach jej towarzyszących, dokumentacji postępowania, dokumentach towarzyszących, lub wynikający z przepisów prawa, wynikający z postanowień: umowy, dokumentów jej towarzyszących, dokumentacji postępowania, dokumentów towarzyszących .

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309636,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231306952

7.3.4) Miejscowość: Baniocha

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.