Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i renowacja klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i renowacja klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55410011-3896-4791-ae5e-d202472b2646
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040635/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont dachu budynku przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu pn. „Remont dachu oraz remont i renowacja klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze” (nr sprawy DZ.261.9.2024) prowadzonym uprzednio w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) nie zostały złożone żadne oferty w zakresie zadania nr 2 – Renowacja i remont klatki schodowej, wobec czego Zamawiający unieważnił postępowanie w dniu 17 czerwca 2024r.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8493f7f8-18e2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160423,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont i renowacja klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym na terenie działki nr 277 obr. 0019 przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze, wpisanego do rejestru zabytków pod nr L-222/A.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont dachu z dnia 05.02.2024r., znak: DI-KZ.4125.996.2023.KK oraz decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na renowację klatki schodowej z dnia 29.12.2023 r., znak: DI-KZ.4125.636.2023.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81).
Budynek użytkowany jest jako budynek mieszkalny wielorodzinny.
Parametry obiektu budowlanego:
Długość: 16,40 m
Szerokość: 13,70m
Wysokość całkowita ~ 14,70m
Wysokość kondygnacji: 3,5m
Liczba kondygnacji nadziemnej: 3
Podpiwniczenie całkowite
Liczba klatek schodowych: 1
Liczba mieszkań ~ 6
Liczba użytkowników ~24
Powierzchnia budynku Pb: 699,0 m²
Powierzchnia użytkowa mieszkań Pu:378,0 m²
Powierzchnia mieszkania Pm: 216 m²
Powierzchnia zabudowy Pz: 190,0 m²
Kubatura V ~ 1.715,0 m³
Powierzchnia działki nr 277 = 391,7 m2
Powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem (bez ganku) ~ 176,77 m2
Powierzchnia zabudowy garażu i budynku gospodarczego nie objętego opracowaniem ~41,3 m2
Powierzchnia zabudowy części wspólnych klatki schodowej ~ 62,9 m2
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 29.11.2024r.
Termin wykonania zamówienia określony datą podyktowany jest warunkami umów nr DI-RE.4125.3.2024.NO z dnia 02.04.2024r., o udzielenie dotacji na roboty budowlane obiektów objętych ochroną konserwatorską zawartej pomiędzy Miastem Zielona Góra, a Wspólnotą Mieszkaniową nieruchomości wspólnej położonej w Zielonej Górze przy ul. Reja 2 w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne-roboty ziemne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 Roboty wykończeniowe pozostałe
45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne
45410000-4 Tynkowanie
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Murarski s.c. Muńko Jan Marek Muńko
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Murarski S.C. Muńko Jan, Muńko Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731022541
7.3.3) Ulica: ul. Nowa, nr 20
7.3.4) Miejscowość: Nowe Kramsko
7.3.5) Kod pocztowy: 66-111
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MURARSKI S.C. MUŃKO JAN, MUŃKO MAREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MURARSKI S.C. MUŃKO JAN, MUŃKO MAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- wyposażenie pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- DOSTAWA DEKORACJI ŚWIETLNYCH W FORMIE NAJMU DLA MIASTA ZIELONA GÓRA Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2027 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2025 roku na potrzeby budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze i Oddziale Urzędu w Gorzowie Wlkp. oraz sprzedaż wytworzonej energii elektrycznej przez mikroinstalację.
- Subskrypcja licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów i stacji roboczych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- "Adaptacja 3 pomieszczeń (309,310,311) na potrzeby zawodu technik logistyk w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie"
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.