Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439356/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa do siedziby Zamawiającego gazów medycznych i technicznych, wraz z dzierżawą butli i zbiornika tlenu ciekłego medycznego dla SP ZOZ Kraśnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431181344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gtargosinski@spzoz.krasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krasnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzoz-krasnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa do siedziby Zamawiającego gazów medycznych i technicznych, wraz z dzierżawą butli i zbiornika tlenu ciekłego medycznego dla SP ZOZ Kraśnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54d603a7-35e2-4087-9822-46f8c3112d64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00385810/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 dostawę gazów medycznych i technicznych, wraz z dzierżawą butli i zbiorników tlenu ciekłego medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do siedziby Zamawiającego gazów medycznych i technicznych, wraz z dzierżawą butli i zbiornika tlenu ciekłego medycznego dla SP ZOZ Kraśnik124.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 366000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do siedziby Zamawiającego gazów medycznych i technicznych, wraz z dzierżawą butli i zbiornika tlenu ciekłego medycznego dla SP ZOZ Kraśnik4.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 35500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa do siedziby Zamawiającego gazów medycznych i technicznych, wraz z dzierżawą butli i zbiornika tlenu ciekłego medycznego dla SP ZOZ Kraśnik4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 260000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40543,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510109326
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447732,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510109326
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
- Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia pracowni Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku - Wyposażenie elektrotechniczne.
- Zakup mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich dla SP ZOZ w Kraśniku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
- GAZY MEDYCZNE
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i przeglądami instalacji - II postępowanie
- Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny.
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
więcej: Gazy przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.