eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówDowóz osób niepełnosprawnych - dzieci do placówek oświatowych w okresie wrzesień - grudzień 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych - dzieci do placówek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b04888c8-608f-4020-ad3e-e80b35babaca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz osób niepełnosprawnych - dzieci do placówek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04888c8-608f-4020-ad3e-e80b35babaca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070873/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz osób niepełnosprawnych - dzieci do placówek oświatowych w okresie wrzesień-grudzień 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87867,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – trasa: Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza – Sianów ul. Słowackiego – Sianów, ul. Osadników Ziemi Sianowskiej - Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin – Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Mały Książę” ul. Żołnierzy 8 Dywizji 13 Koszalin - OREW ul. Szpitalna 7 Koszalin i z powrotem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 48165 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – Sianów ul. Ogrodowa – Sianów ul. Armii Polskiej - OREW ul. Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul. Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Terapeutyczny Punkt Przedszkolny Mozaika ul. Okrężna 2 Koszalin i z powrotem

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 39702 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.


Oferta odrzucona:
Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów,
NIP: 6691319930, REGON:331042002

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający jest zobowiązany odrzucić ofertę w części 1 na podstawie art. 226 ust 1 pkt 10 PZP, tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu”

Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług transportu osób. Transport osób, inaczej transport pasażerski, sklasyfikowany jest w PKWiU pod symbolem 49.31 i zgodnie z załącznikiem nr 3 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
co do zasady opodatkowany jest 8% stawką podatku VAT. Wykonawca w ofercie wskazał kwotę podatku vat wynoszącą ~ 8,7 %. Zgodnie art. 226 ust. 1 pkt 10 PZP błąd w obliczeniu ceny jest podstawą do odrzuceniu oferty. Użycie niewłaściwej stawki podatki VAT jest uznawane za błąd w obliczeniu ceny. Błąd Wykonawcy polega na wyliczeniu wartości podatku vat od wartości brutto a nie netto. Zamawiający nie może zakwalifikować błędu jako błąd rachunkowy, nawet jeżeli „oferta Przystępującego jest ofertą najkorzystniejszą nawet z uwzględnieniem wyższej stawki podatkowej. Zastosowanie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp wymaga zidentyfikowania błędu w obliczeniu ceny w ofercie wykonawcy. Taki błąd został zidentyfikowany i skutkować winien odrzuceniem oferty Przystępującego, niezależenie od jego skali czy matematycznego wymiaru” (wyrok KIO z dnia 15 października 2019 r. sygn. akt KIO 1966/19)”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930

7.3.3) Ulica: Strzelecka

7.3.4) Miejscowość: Sianów

7.3.5) Kod pocztowy: 76-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na realizację części II zamówienia – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – Sianów ul. Ogrodowa – Sianów ul. Armii Polskiej - OREW ul. Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul. Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Terapeutyczny Punkt Przedszkolny Mozaika ul. Okrężna 2 Koszalin i z powrotem

Wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30
za cenę: 540,00 zł brutto / dzień

Uzasadnienie:
Oferta wybrana została zgodnie z art. 242 ust. 1 pkt 1) w związku z art. 239 ust. 1 ustawy, na
podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej:
SWZ), którymi były:
1) Kryterium nr 1 – Cena „C” – 60,00 pkt
2) Kryterium nr 2 – Czas podstawienia pojazdu zastępczego „T” – 40,00 pkt
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu oraz oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans w odniesieniu do kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym postępowaniu.
Ocena oferty:
Cena: 60,00 pkt
Gwarancja: 40,00 pkt
W ocenie punktowej oferta otrzymała łącznie 100,00 punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.