eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i pilotaży walidacji efektów uczenia się określonych dla wybranych kwalifikacji wolnorynkowych z poziomem 1 PRK, dla osób z niepełnosprawnością intelektualną



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i pilotaży walidacji efektów uczenia się określonych dla wybranych kwalifikacji wolnorynkowych z poziomem 1 PRK, dla osób z niepełnosprawnością intelektualną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75285008-1a7f-41e5-9879-c5b14cdb0361

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i pilotaży walidacji efektów uczenia się określonych dla wybranych kwalifikacji wolnorynkowych z poziomem 1 PRK, dla osób z niepełnosprawnością intelektualną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75285008-1a7f-41e5-9879-c5b14cdb0361

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FERS.01.08-IP.05-0001/23 Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6) realizowanego z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 – 2027 (FERS), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455630

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/31/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz pilotażu walidacji efektów uczenia się dla wskazanej grupy osób z niepełnosprawnością intelektualną – uczniów szkoły przysposabiającej do pracy oraz przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli we wskazanej przez Zamawiającego szkole na terenie Warszawy. Szkolenia i walidacja będą dotyczyć dwóch kwalifikacji wolnorynkowych z poziomem 1 PRK włączonych do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji:
“Zmywanie naczyń” oraz “Obróbka wstępna warzyw i owoców”.

Do realizacji całego zamówienia zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, którego zadaniem będzie przygotowanie materiałów i realizacja działań w odniesieniu do dwóch kwalifikacji, tj.:
▪ Przygotowanie 2 kompletów materiałów szkoleniowych dla nauczycieli uwzględniających instrukcje korzystania z materiałów przeznaczonych dla uczniów.
▪ Przygotowanie 2 kompletów materiałów instruktażowych i pomocy dydaktycznych dla uczniów.
▪ Przeprowadzenie 2 szkoleń dla nauczycieli oraz wsparcie formalno-organizacyjne 2 cykli szkoleń dla uczniów.
▪ Zorganizowanie i realizacja 2 wizyt studyjnych w miejscu pracy odpowiadającym zakresowi przedmiotowej kwalifikacji dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (uczniów szkoły przysposabiającej do pracy).
▪ Opracowanie 2 scenariuszy walidacji.
▪ Opracowanie 2 kompletów narzędzi walidacji i materiałów pomocniczych.
▪ Przeprowadzenie 2 pilotaży walidacji opartych na przygotowanych scenariuszach i narzędziach walidacji.
▪ Opracowanie 1 raportu końcowego zawierającego wnioski dotyczące organizacji i prowadzenia działań szkoleniowych i walidacji dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, w odniesieniu do kwalifikacji wolnorynkowych z poziomem 1 PRK (1 raport podsumowujący całe zamówienie).

Materiały i działania skierowane do uczniów muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i ze sprzężeniami.
Szczegółowe profile uczniów biorących udział w szkoleniach i walidacji zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.