Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00432423/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 18 przy ul. Żeromskiego 81
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 18 przy ul. Żeromskiego 812.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9511b6a-56ad-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 18 przy ul.Żeromskiego 81
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.41.2022.MMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1602014,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 w zakresie:
a) modernizacji dwóch węzłów cieplnych wraz z remontem pomieszczeń węzłów cieplnych w oparciu o Projekty wykonawcze oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowanych przez ZK ARCHITEKCI KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI,
b) modernizacji części obiektu tzw. pawilonu księgarskiego realizowanej w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez ATM Projekt Tomasz Król.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. Wykonanie kompletnych robót budowlanych na podstawie przekazanych projektów i STWiOR, w tym m.in.:
a) modernizacji dwóch węzłów cieplnych;
b) remontu pomieszczeń węzłów cieplnych.
2.2. W zakresie części obiektu tzw. pawilonu księgarskiego:
a) wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego pozwalania na budowę) dotyczącej modernizacji części obiektu Zespołu Szkół tzw. pawilonu księgarskiego;
b) wykonanie robót budowlanych dotyczących tzw. pawilonu księgarskiego na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, obejmujących m.in.:
• wydzielenia części budynku – pawilonu księgarskiego - w samodzielną strefę pożarową.
• wydzielenia pożarowego istniejącej w pawilonie księgarskim klatki schodowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania grawitacyjnego;
• wymiany instalacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem przewodów zasilających instalację, prowadzących z węzłów cieplnych zlokalizowanych poza pawilonem księgarskim;
• wymiany instalacji wodnej z uwzględnieniem instalacji hydrantowej, zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją oraz przewodami zasilającymi prowadzącymi z węzłów cieplnych zlokalizowanych poza pawilonem księgarskim;
• wymiany wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z wyłączeniem przykanalików sieci kanalizacyjnej;
• modernizacji istniejących pomieszczeń higieniczno - sanitarnych z uwzględnieniem zmiany dyspozycji funkcjonalnej dostosowującej pomieszczenia higieniczno – sanitarne do współczesnych wymagań technicznych i prawnych, zapewnienia właściwych parametrów wentylacji pomieszczeń higieniczno - sanitarnych z zastosowaniem wentylacji hybrydowej a także realizacji potrzeb niepełnosprawnych użytkowników pawilonu księgarskiego;
• remontu posadzek na kondygnacji dydaktycznej w części użytkowej i komunikacji ogólnej;
• remontu ścian i sufitów w poziomie kondygnacji dydaktycznej;
• remontu ścian i sufitów w pomieszczeniach komunikacji ogólnej w poziomie parteru, w szczególności podlegających przekształceniu w ramach modernizacji pomieszczeń higieniczno – sanitarnych poza ich pierwotnym obrysem a także wykonania wydzieleń i nowych przegród budowlanych w związku z pracami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• przywrócenia do prawidłowego stanu technicznego pierwotnego wykończenia przegród budowlanych w przestrzeni sali sprzedaży księgarni i pomieszczeń ją obsługujących, uszkodzonych w wyniku prac remontowych związanych z wymianami instalacji obiektowych;
• wymiany stolarki wewnętrznej w części ogólnodostępnej oraz dydaktycznej, z dostosowaniem do jej do współczesnych wymagań prawa budowlanego z uwzględnieniem wymaganej odporności ogniowej przegród budowlanych;
• wymiany oświetlenia dyżurnego w całym pawilonie księgarskim oraz wykonania instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla wydzielonej strefy pożarowej;
• sala sprzedażowa księgarni na pierwszej kondygnacji nadziemnej została wyłączona z zakresu wykonania prac ogólnobudowlanych, natomiast modernizacja instalacji wewnętrznych w jej obrębie są w zakresie przedmiotu zamówienia;
c) pełnienie nadzoru autorskiego.
2.3. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących wykonanie prac projektowych oraz budowlanych.
Z uwagi na funkcjonowanie obiektu wszelkie prace remontowe należy przeprowadzić w sposób możliwie daleko ograniczający utrudnienia w użytkowaniu części obiektu niestanowiącej przedmiotu zamówienia. Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy z wyprzedzeniem uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.
3. Udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym do wykonania zamówienia
W związku z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2022.1083 t.j.), Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia przy użyciu co najmniej 2 pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu art. 2 pkt 33) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
4. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty murarskie i tynkarskie;
c) roboty w zakresie pokrywania podłóg i ścian;
d) roboty w zakresie stolarki budowlanej;
e) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
f) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania;
g) roboty w zakresie instalowania wentylacji;
h) roboty malarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
5. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa Projekty wykonawcze, STWiOR, PFU, projektowane postanowienia umowy.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
W projektach wykonawczych (stanowiących załączniki do SWZ), z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisu całego przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, wskazano nazwy urządzeń, materiałów, producentów.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych (opisanych w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 9a, 9b do SWZ) do wskazanych w projektach wykonawczych pod warunkiem, że spełniać one będą wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowane produkty powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Równocześnie wskazać należy, iż Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w projektach wykonawczych (stanowiących załączniki do SWZ), zobowiązany jest wykazać w składanym wraz z ofertą zestawieniu produktów równoważnych, że zaoferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.2. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót oraz Programie Funkcjonalno -Użytkowym o których mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót oraz Programie Funkcjonalno -Użytkowym, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.3. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostały zakres zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1850000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7293159,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1850000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "FREM -BUD" Zenon Kuśnierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7120301966
7.3.3) Ulica: Obozowa 82A/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-434
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. "FREM-BUD " ZENON KUŚMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. "FREM-BUD " ZENON KUŚMIERZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1850000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-09 do 2023-11-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.