eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaUsługa utworzenia i prowadzenia 2pkt selektywnego zbierania odp.kom.od 1.01.23r-31.12.25r któreobejmuje świadczenie usługprzyjmowaniaw PSZOK odp.kom.od wł. nieruchomości i zag.odp.kom.zebranych wPSZOK



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utworzenia i prowadzenia 2pkt selektywnego zbierania odp.kom.od 1.01.23r-31.12.25r któreobejmuje świadczenie usługprzyjmowaniaw PSZOK odp.kom.od wł. nieruchomości i zag.odp.kom.zebranych wPSZOK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utworzenia i prowadzenia 2pkt selektywnego zbierania odp.kom.od 1.01.23r-31.12.25r któreobejmuje świadczenie usługprzyjmowaniaw PSZOK odp.kom.od wł. nieruchomości i zag.odp.kom.zebranych wPSZOK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee5a4f4-7a1c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Prowadzenie punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna (2023r.-2025r.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl, zwietecha@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I,Podrozdział 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez
e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.47.2022.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.47.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia i prowadzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
Zakres usług:
1. Utworzenie i prowadzenie dwóch stacjonarnych punktów do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, w tym, co najmniej jeden na terenie miasta Muszyna,
2. Przyjmowanie od mieszkańców Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w punktach, o których mowa w pkt 1 odpadów komunalnych określonych w tabeli wskazanej w SWZ, ich transport oraz zagospodarowanie poprzez przekazanie podmiotowi uprawnionemu do ich zagospodarowania lub w inny sposób zgodny z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ:
WYKONAWCA PONOSI KOSZTY ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW OKREŚLONYCH W TABELI WSKAZANEJ W SWZ ;
3) prowadzenie ewidencji ilościowej i rodzajowej odpadów przekazywanych do uprawnionych podmiotów;
4) obowiązkowe prowadzenie dokumentacji, w tym sprawozdawczości;
5) stały kontakt z Zamawiającym wraz z wzajemną wymianą korespondencji oraz odpowiadanie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na zapytania przekazywane przez Zamawiającego w temacie usługi objętej niniejszym zamówieniem;
6) wykonywanie innych prac i czynności niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia;
7) przyjmowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna do punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych obowiązywać będzie od 1 stycznia 2023 r.;
8) punkty do selektywnego zbierania odpadów komunalnych muszą być utworzone przez Wykonawcę, na co najmniej 7 dni przed 1 stycznia 2023r.;
9) nieutworzenie, co najmniej dwóch stacjonarnych PSZOK w terminie, o którym mowa w pkt 8 skutkować będzie wypowiedzeniem, rozwiązaniem lub odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego oraz naliczeniem kar umownych przewidzianych z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
10) od dnia zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji postępów prac związanych z uruchomieniem PSZOK;
11) wszystkie koszty związane z przygotowaniem do funkcjonowania PSZOK-ów Wykonawca powinien ująć w kalkulacji ceny.
Warunki realizacji zamówienia
1) Wykonawca zapewni, aby stacjonarne punkty do selektywnego zbierania odpadów komunalnych były utworzone:
a) na terenie, do którego Wykonawca ma tytuł prawny, na którym zlokalizowane zostaną stacjonarne punkty do selektywnego zbierania odpadów komunalnych o powierzchni min 500 m²,
b) w odległości między nimi, co najmniej 4 km w linii prostej,
c) zgodnie z przepisami prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisami BHP i ppoż oraz o zagospodarowaniu przestrzennym, w tym z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
d) na powierzchni dostosowanej do ilości zbieranych odpadów na terenie utwardzonym, skanalizowanym (zapewniającym odprowadzanie wód opadowych i roztopowych), ogrodzonym, oświetlonym oraz dozorowanym;
2) magazynowanie zebranych odpadów należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dla poszczególnych rodzajów odpadów;
3) Wykonawca uprawniony jest uzależnić przyjęcie odpadów od wykazania przez mieszkańców faktu zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez np. okazanie dowodu osobistego;
4) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz. U. z 2022 r. poz. 699)), dalej zwaną Ustawą o odpadach najpóźniej do dnia 01.01.2023 r.;
5) Zamawiający zastrzega, że po zakończeniu umowy Wykonawca nie może wnosić o zwrot nakładów poniesionych w związku z utworzeniem, prowadzeniem i likwidacją PSZOK;
6) Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego Regulamin korzystania z Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Regulamin należy umieścić w widocznym miejscu w PSZOK;
7) Wykonawca zapewni, aby:
• PSZOK-i były czynne:
- PSZOK na terenie miasta Muszyna: wtorek i czwartek w godzinach od 8.00 do 15.00 oraz w sobotę od 8.00 do 13.00 (od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r.),
- PSZOK na terenie gminy Muszyna a poza terenem miasta Muszyna: poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 8.00 do 15.00 (od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r.),
• w punktach do selektywnego zbierania odpadów komunalnych była usługa związaną z wydawaniem worków z przeznaczeniem na odpady zbierane selektywnie,
• w punktach do selektywnego zbierania odpadów komunalnych prowadzony był rejestr przyjmowanych odpadów z podziałem na rodzaj odpadu,
• bioodpady wywożone były na bieżąco do kompostowni,
• w punktach do selektywnego zbierania odpadów komunalnych była ścisła ewidencja odpadów.
8) na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania prawidłowości postępowania z odpadami oraz ilości odpadów odebranych i przekazanych do uprawnionych podmiotów. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia od wykonawcy dokumentów lub innych dowodów uwierzytelniających ilości odpadów i potwierdzających właściwe z nimi gospodarowanie, w tym m.in. dokumentów poświadczających legalizację wag, na których ważone są odpady, dokumentów księgowych wystawianych w toku realizacji usługi, dokumentów poświadczających, że podmioty, do których kierowane są odpady, posiadają uprawnienia wymagane właściwymi przepisami prawa;
9) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy. Odzież winna być utrzymana w należytej czystości;
10) pracownicy obsługujący PSZOK-i muszą być przeszkoleni w zakresie właściwego postępowania z odpadami, oraz winni odznaczać się kulturą osobistą, umiejętnością komunikowania się w zakresie swych obowiązków oraz dbać o właściwe relacje pomiędzy wykonawcą a wytwórcami odpadów;
11) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi określającymi zasady utrzymania czystości i porządku w gminach oraz zasadami postępowania z odpadami (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ustawa o bateriach i akumulatorach) oraz obowiązującymi uchwałami Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w tym zakresie;
12) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za realizację zadania oraz poda maila i nr telefonu do kontaktu do tej osoby, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy.


Warunki rozliczenia przedmiotu zamówienia
1) Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne ilości przyjętych odpadów od mieszkańców Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna i przekazanie ich do zagospodarowania do odpowiednich instalacji oraz ryczałtową stawkę za prowadzenie PSZOK;
2) rozliczenie będzie następować miesięcznie na podstawie cen jednostkowych za ilości poszczególnych odpadów oraz ryczałtowej ceny miesięcznego utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych;
3) faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz jego cenę jednostkową;
4) na potwierdzenie faktycznej ilości przyjętych odpadów będą karty przekazania odpadów stanowiące załącznik do faktury;
5) faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty ich wystawienia;
6) ceny jednostkowe odpadów uwzględniają koszty ich zagospodarowania. Koszty te ponosi Wykonawca;
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłaty wynagrodzenia lub odmowy jego wypłaty w przypadku, gdy dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w celu potwierdzenia ilości odpadów będą budziły uzasadnione wątpliwości, co do autentyczności danych w tych dokumentach przedstawionych w zakresie pochodzenia odpadów, ich ilości lub prawidłowości postępowania z odpadami;

Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna na dzień 1 stycznia 2022 wynosi 11 529 osób.
b) Ilość osób zamieszkałych na terenie MiGU Muszyna na podstawie złożonych deklaracji dotyczących gospodarowania odpadami wynosi około 8600 osób.
c) Powierzchnia gminy wynosi: 141 km²
d) obszar Gminy Muszyna podzielony jest na Miasto Muszyna i 10 sołectw: Powroźnik, Wojkowa, Jastrzębik, Złockie, Szczawnik, Andrzejówka, Milik, Żegiestów, Leluchów i Dubne.
e) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy w sposób fachowy, nie powodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum.
f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń, zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia szkody bez zbędnej zwłoki.

Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania określono w SWZ i załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

63122000-0 - Usługi magazynowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60 pkt
b) Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie – 40 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następującego wzoru:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.

Kryterium nr 2: Standardy środowiskowe (Wśrodowisko)
Zamawiający określi wartość punktową ofert w następujący sposób:
a) za dysponowanie pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec), spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 3 – 0 pkt.
b) za dysponowanie pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec), spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 4 – 20 pkt.
c) za dysponowanie pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec), spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 5 lub 6 – 40 pkt.
Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku:
- dowód rejestracyjny zawierający adnotację potwierdzającą spełnianie przez pojazd normy dotyczącej poziomu emisji spalin lub
- w przypadku braku ww. adnotacji w dowodzie rejestracyjnym – dowód rejestracyjny oraz wyciąg świadectwa homologacji lub zgodności homologacji.
3. Sumaryczna liczba punktów oferty będzie obliczona według poniższego wzoru:
W = Wcena + Wśrodowisko
gdzie:
W – sumaryczna liczba punktów oferty badanej
Wcena – wartość punktowa wyznaczona w kryterium ceny
Wśrodowisko – wartość punktowa wyznaczona w kryterium standardu środowiskowego

Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - liczba punktów otrzymana za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standardy środowiskowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje w sposób ciągły co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, tj. której przedmiotem było lub jest świadczenie usługi w zakresie prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z przekazaniem do zagospodarowania przyjmowanych odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy następujących po sobie.
b) Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia wskazanym potencjałem technicznym:
• przynajmniej jednym samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 tony do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 3,
• przynajmniej jednym pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec) spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 3.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzających wykonanie co najmniej jednej usługi wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie potwierdzających spełnianie warunku opisanego w Rozdziale I, Podrozdział 5 ust. 5.4 pkt 4 ppkt a) – druk wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdziale I, Podrozdział 5 ust. 5.4 pkt 4 ppkt b)– druk wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków rodzaj i zakres zmian określono w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835).

Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r tj. 36 miesięcy.

Szczegółowe wymagania dot. opisu przedmiotu zamówienia i warunków jego wykonania określono w SWZ i załącznikach stanowiących jego integralną część.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.