Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367228/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00393392/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II i III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II i III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4cd4d1-2955-11ef-b091-ce35ef079555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035143/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II i III (budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.042.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15088956,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczące realizacji zadania pn. „Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w gminie Pleszew – etap II i III” obejmuje budowę budynku Centralnej Stacji Wodociągowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz rozbiórkę pozostałej części istniejącego budynku socjalno-biurowego.
Lokalizacja inwestycji: Pleszew, ul. Kaliska 153a.
a) Rozbiórki przewidziane do wykonania (zgodnie z załącznikiem mapowym PZ2):
- rozbiórka instalacji zewnętrznych oraz technologicznych między obiektowych: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, przewodu ciepłowniczego;
- rozbiórka w części istniejącego budynku socjalno-biurowego (nr 1) o powierzchni 1.005,0 m2.
b) Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej obejmuje kompleksowe wykonanie budynku dwukondygnacyjnego niepodpiwniczonego z zaniżonym pomieszczeniem pompowni wraz z instalacjami, urządzeniami technicznymi i pozostałą infrastrukturą.
Dane charakterystyczne budynku Centralnej Stacji Wodociągowej;:
- powierzchnia zabudowy: 643,82 m2
- powierzchnia całkowita: 1318,30 m2
- powierzchnia użytkowa: 1026,60 m2
- kubatura: 5304,80 m3
- wysokość: 8,12 m .
c) Wykonanie zagospodarowania terenu obejmować będzie m.in.:
- budowę instalacji zewnętrznych oraz technologicznych między obiektowych: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, przewodu ciepłowniczego;
- budowę wiaty na rowery,
- budowę wiaty dla palaczy,
- montaż fontanny,
- montaż zbiornika na paliwo,
- wykonanie pylonu,
- wykonanie 4 stacji ładowania pojazdów.
d) Prace związane z budową i wyposażeniem nowego pomieszczenia sieciowej pompowni wodociągowej:
Pomieszczenie pompowni zaprojektowano jako część budynku administracyjno-biurowego. Pompownia zlokalizowana będzie w centralnej części budynku, na poziomie „-1”, posadzka zagłębiona będzie 2,76 m względem poziomu „0” budynku. Pomieszczenie będzie miało wymiary: 13,85 x 5,26 m, co daje powierzchnię 72,85 m2. Wysokość pomieszczenia pompowni wynosić będzie 5,86 m.
Zakres robót obejmuje prace branży technologicznej i sanitarnej, tj.:
- wykonanie montażu nowych pomp sieciowych,
- montaż armatury zaporowej, zwrotnej i pomiarowej,
- wykonanie instalacji chlorowania wody podawanej do sieci wodociągowej,
- wykonanie rurociągów zewnętrznych wody tłoczonej do sieci wodociągowej, wody zasilającej pompownie, wody zasilającej zbiorniki retencyjne.
Zestaw hydroforowy (pompy, kolektory) oraz układ automatyki i sterowania układem pompowym drugiego stopnia powinny pochodzić od jednego producenta. Po wykonaniu prac związanych z przebudową rurociągów, budową i wyposażeniem technologicznym pompowni, podłączeniem instalacji technologicznej pompowni do rurociągów zewnętrznych należy wykonać rozruch technologiczny obiektu, zachowując ciągłość dostaw wody do odbiorców.
e) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku Centralnej Stacji Wodociągowej wraz z wiatą na rowery i wiatą dla palaczy w imieniu i na rzecz Zamawiającego z poniesieniem przez Wykonawcę wszystkich kosztów z tym związanych (między innymi: zgłoszenia i odbiory Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Straży Pożarnej, decyzje i zawiadomienia odpowiednich organów, opracowania odpowiednich instrukcji, schematów p.poż i bhp, planów dla budynku, zamontowanie elementów i oznaczeń, wyposażenia p.poż i bhp, oraz innych elementów niezbędnych, niewymienionych w dokumentach przetargowych, a wymaganych przepisami prawa w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15977700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15968000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522443319
7.3.4) Miejscowość: Zbiersk Cukrownia
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa budynku – stan zamknięty, 70% zamówienia, podwykonawca: Zakład Usług Budowlano – Remontowych „REMBUD” Dariusz Szewczyk, Zadworna 116A, 62-740 Tuliszków
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15968000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
- Dostawa (dzierżawa) systemu elektrofizjologicznego, stymulatora elektrofizjologicznego, generatora RF i pomp do elektrod chłodzonych cieczą wraz z dostawą elektrod.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.