Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00569087/01 - Wynik z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do Przedszkola w Rudzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRAJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 862723000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggrajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do Przedszkola w Rudzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad733d5d-8227-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010740/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie oraz dostawa posiłków do Przedszkola w Rudzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Grajewo ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zakładce ,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.
Wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
Google Chrome 31
Mozilla Firefox 26
Opera 18
b) pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci internet;
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
włączona obsługa JavaScript;
zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
zainstalowany Acrobat Reader;
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
W razie jakichkolwiek problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego: poniedziałek – piątek godz. 8:00 – 16:00.
Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt. opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta jest w rozdziale XLI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówienia (CPV):
Przedmiot główny: CPV: 55.32.10.00-6 usługi przygotowania posiłków
/szczegółowe/ CPV: 55.52.40.00-9 usługa dostarczania posiłków do szkół
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla Przedszkola w Rudzie w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
1) Przedszkole w Rudzie, Ruda, ul. Szkolna 8, 19-200 Grajewo.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowanie i dostarczania posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola w Rudzie w roku 2024.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy około 67 dzieci.
4. Wartość kaloryczna posiłków: 1400 - 1700 kcal.
5. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: śniadanie – godz. 8:00, obiad – godz. 11:30 i podwieczorek – godz. 13:00.
6. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. - 220 dni tj. maksymalnie 14.740 śniadań, 14.740 obiadów dwudaniowych oraz 14.740 podwieczorków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Termin płatności faktury - waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. XXXI, XXXII SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniających jednocześnie proces mycia i dezynfekcji lub Zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów polegających urzędowej kontroli organów państwowych inspekcji sanitarnej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia minimum jednym samochodem osobowo-dostawczym lub innym pozwalającym na dowóz przygotowanych posiłków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznym
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Brak podstaw wykluczenia:
Zamawiający na potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia z postępowania żąda od wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia – Załącznik nr 5 (informacje zawarte w oświadczeniu dotyczą poniższych kwestii):
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wymagania określone w rozdziale XXXVII ust. 1 pkt 2) SWZ – Aktualną na dzień składania ofert Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą spełnienia wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniających jednocześnie proces mycia i dezynfekcji lub Zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów polegających urzędowej kontroli organów państwowych inspekcji sanitarnej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.
b) wymagania określone w rozdziale XXXVII ust. 1 pkt 4) lit. a) – Wykaz środka transportu –Załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo, Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Zobowiązanie podmiotutrzeciego ,Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. XXXVIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ, wzorem umowy, 454 i 455 ustawy pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do Przedszkola w Rudzie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-20
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Grajewie w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej kompleksową modernizację energetyczną budynków w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynków miejskich w Grajewie"
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- "Budowa ulicy Ekologicznej w Grajewie od km 1+650 do km 2+242".
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posiłku dla dzieci w szkołach i osób dorosłych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Przedszkola oraz Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jaktorowie w roku 2025, w dniach w których pracuje przedszkole oraz szkoła.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów z placówek oświatowych Gminy Wyszki w 2025 r.
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.