Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405089/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pelletu drzewnego do pięciu szkół w Gminie Zblewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZBLEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 40
1.5.2.) Miejscowość: Zblewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 588 44 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwzblewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pelletu drzewnego do pięciu szkół w Gminie Zblewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a1d138-03e7-4438-b233-03441102aff9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017761/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy pelletu drzewnego do pięciu szkół w Gminie Zblewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525105,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pelletu drzewnego, do pięciu szkół w Gminie Zblewo, w łącznej szacunkowej ilości około 305 ton.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy pelletu drzewnego do pięciu szkół w Gminie Zblewo:
1) Publicznej Szkoły Podstawowej w Borzechowie ul. Szkolna 3A; 83-224 Borzechowo,
2) Publicznej Szkoły Podstawowej w Bytoni ul. Kasztelańska 3; 83-210 Zblewo,
3) Publicznej Szkoły Podstawowej w Kleszczewie Kościerskim ul. Skarszewska 19; 83-206 Kleszczewo Kościerskie,
4) Publicznej Szkoły Podstawowej w Zblewie ul. Kościerska 39; 83-210 Zblewo,
5) Zespołu Kształcenia i Wychowania w Pinczynie ul. Sportowa 8 83-251 Pinczyn.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i rozładunku pelletu drzewnego, na własny koszt i ryzyko, zgodnie z zasadami bhp i p.poż, we wskazanym miejscu na terenie poszczególnych szkół.
4. Dostawy sukcesywne będą odbywały się po otrzymaniu każdorazowego zamówienia od Dyrektora placówki, o której mowa w ust.3 („zamówienia bieżącego”), w terminie do 3 dni od daty otrzymania zamówienia bieżącego.
5. Zamówiony pellet powinien spełniać wymagania systemu certyfikacji DIN PLUS A1, lub EN PLUS A1, lub równoważnego (równoważny – potwierdzający spełnienie standardów jakości, określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą jakości).
6. Wraz z każdą dostawą pelletu Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty na dostarczony pellet, w szczególności:
1) raport z badań laboratorium paliw i węgli aktywnych, potwierdzający spełnienie wymagań wskazanych w ofercie i wymaganych w OPZ,
2) Certyfikat DIN PLUS A1, lub EN PLUS A1 lub równoważny (równoważny – potwierdzający spełnienie standardów jakości, określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą jakości),
3) dokument potwierdzający wagę dostarczonego pelletu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355454,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441926,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355454,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9571065919
7.3.3) Ulica: ul. Długa 37/38/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 82-827
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355454,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-08-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.