Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397424/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzanie obiadów dla dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Wola Krzysztoporska”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54dd5a7b-3870-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sporządzanie obiadów dla dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Wola Krzysztoporska”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54dd5a7b-3870-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023905/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzanie obiadów dla dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Wola Krzysztoporska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 787500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie obiadów w placówce oświatowej w Gomulinie oraz ich wydawanie dzieciom i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Wola Krzysztoporska w okresie od dnia podpisania umowy (ale nie wcześniej niż od 3 września 2024 r.) do 26 czerwca 2025 roku.
Data rozpoczęcia realizacji umowy jest datą szacunkową i może ulec zmianie.
1.1. Placówki, w których wydawane będą obiady:
a) szkoły podstawowe,
b) oddziały przedszkolne przy szkołach podstawowych,
położone w miejscowościach: Gomulin, Wola Krzysztoporska, Krzyżanów, Bogdanów, Parzniewice.
1.2. Liczba obiadów jest zmienna i zależy od liczby dzieci i młodzieży szkolnej, które zadeklarują chęć jedzenia obiadów. Zmiana ilości sporządzanych i wydawanych posiłków nie wymaga zmiany umowy.
Przewiduje się, że liczba wydawanych obiadów może zmienić się o 30%.
Na dzień wszczęcia niniejszego postępowania zainteresowanie obiadami w szkołach przedstawia się następująco:
- w szkole w Gomulinie 130 dzieci,
- w szkole w Woli Krzysztoporskiej 120 dzieci,
- w szkole w Parzniewicach 30 dzieci,
- w szkole w Bogdanowie 25 dzieci,
- w szkole w Krzyżanowie 45 dzieci.
Razem 350 uczniów.
Szacowana liczba dni w roku szkolnym, w którym będą dostarczane obiady – 180.
1.3. Obiady będą wydawane w dni nauki szkolnej/otwarcia oddziałów przedszkolnych.
Nierozerwalnie z umową zawartą w celu realizacji niniejszego zamówienia związane jest zawarcie odpłatnej umowy najmu:
- lokalu w placówce oświatowej w Gomulinie – kuchnia szkolna wraz z jej wyposażeniem.
W przypadku obiadów spożywanych w szkole w Gomulinie, Zamawiający zapewnia naczynia (talerze, kubki) i sztućce wielokrotnego użytku. Obiady będą wydawane w stołówce szkolnej, której obsługę zapewnia Wykonawca (wydawanie obiadów i odbiór brudnych naczyń oraz resztek).
Wzór umowy najmu zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
1.4. Zamawiający wymaga, aby obiady dla dzieci i młodzieży:
• sporządzane były w placówce oświatowej w Gomulinie – zarówno dla uczniów z tej placówki,
jak i uczniów z pozostałych szkół objętych zamówieniem (do pozostałych szkół obiady będą dowożone).
1.5. Uszczegółowienie wymagań odnośnie realizacji zamówienia zawiera:
Załącznik nr 8 do SWZ – Wytyczne Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894210-6 - Posiłki szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 819000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGATA WACHURA FIRMA "AGWA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100179303
7.3.3) Ulica: Cieszanowice 40
7.3.4) Miejscowość: Cieszanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-350
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-27 do 2025-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.