eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica"Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z Miasta i Gminy Trzebnica, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z Miasta i Gminy Trzebnica, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY PLACÓWEK OŚWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932099617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zapo.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zapo.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z Miasta i Gminy Trzebnica, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a938d472-091b-407a-a3ba-72d840218f75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047706/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie usługi transportu uczniów z niepełnosprawnością i opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAPO.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329675,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka w czasie dowozu dzieci z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do:
• Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych w Trzebnicy, ul. Nowa 1, 55-100 Trzebnica
• Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, ul. Kopernika 20,
56-300 Milicz
• Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Miliczu, ul. Armii Krajowej 2,
56-300 Milicz
odwóz z opieką w czasie odwozu do miejsca zamieszkania dzieci w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.



• Zadanie I-trasa nr 1- dowóz i odwóz do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu przy ul. Kopernika 20, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Miliczu przy ul. Armii Krajowej 2, Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno – Wychowawczych w Trzebnicy przy ul. Nowa 1.
Dowóz dzieci z miejscowości:
Rano:
- Trzebnica, Ujeździec Wielki, Brzezie, Skoroszów do Milicza, następnie w drodze powrotnej z Milicza:, Ujeździec Mały, Koniowo, Brzezie, Komorowo, Szczytkowice do Trzebnicy (ul. Nowa 1)
Po zajęciach szkolnych:
- Trzebnica, Szczytkowice, Komorowo, Koniowo, Ujeździec Mały, Milicz
- Milicz, Skoroszów, Brzezie, Ujeździec Wielki, Ujeździec Mały, Trzebnica (ul. Nowa 1)
- Trzebnica, Brzezie, Trzebnica
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 225,50 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 206082,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka w czasie dowozu dzieci z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do
• Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16, 54-034 Wrocław
• Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących Wrocław, ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław
i odwóz z opieką w czasie odwozu do miejsca zamieszkania dzieci w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
dowóz i odwóz do Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu przy ul. Kamiennogórska 16, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących Wrocław przy ul. Dworska 8.
Rano:
- Trzebnica, Wrocław
Po zajęciach szkolnych:
-Wrocław, Trzebnica
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 71 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 123592,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180394,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288448,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180394,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180394,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136085,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136085,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136085,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136085,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zawarta jest dla obu części na okres 10 miesięcy od dnia podpisania umowy wy organizacji roku szkolnego ale nie wcześniej niż 02 września 2024 i nie dłużej niż do 27 czerwca 2025.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.