Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430603/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z Miasta i Gminy Trzebnica, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932099617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zapo.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zapo.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z Miasta i Gminy Trzebnica, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a938d472-091b-407a-a3ba-72d840218f75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047706/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usługi transportu uczniów z niepełnosprawnością i opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAPO.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 329675,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka w czasie dowozu dzieci z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do:• Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych w Trzebnicy, ul. Nowa 1, 55-100 Trzebnica
• Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, ul. Kopernika 20,
56-300 Milicz
• Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Miliczu, ul. Armii Krajowej 2,
56-300 Milicz
odwóz z opieką w czasie odwozu do miejsca zamieszkania dzieci w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
• Zadanie I-trasa nr 1- dowóz i odwóz do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu przy ul. Kopernika 20, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Miliczu przy ul. Armii Krajowej 2, Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno – Wychowawczych w Trzebnicy przy ul. Nowa 1.
Dowóz dzieci z miejscowości:
Rano:
- Trzebnica, Ujeździec Wielki, Brzezie, Skoroszów do Milicza, następnie w drodze powrotnej z Milicza:, Ujeździec Mały, Koniowo, Brzezie, Komorowo, Szczytkowice do Trzebnicy (ul. Nowa 1)
Po zajęciach szkolnych:
- Trzebnica, Szczytkowice, Komorowo, Koniowo, Ujeździec Mały, Milicz
- Milicz, Skoroszów, Brzezie, Ujeździec Wielki, Ujeździec Mały, Trzebnica (ul. Nowa 1)
- Trzebnica, Brzezie, Trzebnica
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 225,50 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 206082,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka w czasie dowozu dzieci z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do• Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16, 54-034 Wrocław
• Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących Wrocław, ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław
i odwóz z opieką w czasie odwozu do miejsca zamieszkania dzieci w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
dowóz i odwóz do Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu przy ul. Kamiennogórska 16, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących Wrocław przy ul. Dworska 8.
Rano:
- Trzebnica, Wrocław
Po zajęciach szkolnych:
-Wrocław, Trzebnica
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 71 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 123592,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180394,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288448,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180394,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180394,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136085,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136085,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136085,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136085,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- ,,Poprawa bezpieczeństwa - budowa chodnika w miejscowości Czeszów 50/50"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.