Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430932/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 8 (...) "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +48324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 8 (...) "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39e83597-6340-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV
1.1.17 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.82.2023.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 228877,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 159 obręb Zawiercie (k.m.46) przy ul. Jałowcowej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokości 5 cm– 10,00 m
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową OW Wronki – typ boksowy, głębokość do 2,5 m – 33,408 m3
Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 15 cm – 2,160 m3
Kanały z rur PCV łączone na wcisk, fi 160mm – 14,400 m
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn 150mm – 14,400 m
Kamerowanie kanałów – 14,400 m
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 18617,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 23/1 obręb Zawiercie (k.m.60) przy ul. Pomorskiej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych – 3 m
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 160 mm – 4,500 m
próba szczelności kanałów rurowych Dn 150 mm – 4,500 m
kamerowanie kanałów – 4,500 m
wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 9915,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 27/8 obręb Zawiercie (k.m.39) przy ul. Leśnej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, mechanicznie, grubość podbudowy 15 cm – 45,000 m2
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową OW Wronki – typ boksowy, głębokość do 2,5 m – 57,523 m3
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 200mm – 17,04 m
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 160mm – 8,64 m
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn 200mm – 17,04 m
Kamerowanie kanałów – 25,68 m
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 50149,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 3747/3 obręb Kromołów (k.m.17) przy ul. Paderewskiego w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego mechanicznie, grubość nawierzchni 15 cm – 2,70m2
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0 m, grunt kategorii III-IV – 23,66m3
Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC, łączonych kielichowo o średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 10,50m
Montaż rurociągów z rur polietylenowych fi 250mm wraz z manszetami i płozami dystansowymi – 10,5m
Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl.
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn 160mm – 10,50 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.5.) Wartość części: 12992,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVV dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 42/13 obręb Zawiercie (k.m.53) przy ul. Wyszyńskiego w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, grubość nawierzchni 10 cm – 4,00 m2
Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem, grunt kat. IV – 7,78m3
Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC, łączonych kielichowo o średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 11,60m
Montaż rurociągów z rur polietylenowych fi 250mm wraz z manszetami i płozami dystansowymi – 10m
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN 160mm – 11,60 m
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczoną ilośc znaków w ogłoszeniu.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.5.) Wartość części: 13866,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 6 obręb Zawiercie (k.m.3) przy ul. Kosowskiej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem, grunt kat. IV – 5,81m3
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0 m, grunt kategorii III-IV – 17,95m3
Podłoża pod kanały i studnie z materiałów sypkich, podsypka piaskowa grubość 20cm – 1,76m3
Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC, łączonych kielichowo o średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 8,8m
Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl.
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN160mm – 8,80 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 5580,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN 160 mm do działek nr 136 i nr 127 obręb Zawiercie (k.m.38) przy ul. Ziemnej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Działka nr 127
Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5 cm – 7,5m
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową OW Wronki – typ boksowy, głębokość do 2,5 m – 6,160 m3
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 160 mm – 3,08 m
próba szczelności kanałów rurowych DN 150 mm – 3,08 m
Działka nr 136
Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5 cm – 18,000m
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową OW Wronki – typ boksowy, głębokość do 2,5 m – 17,828 m3
podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 20 cm, podsypka, obsypka i zasypka – 5,657m3
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 200 mm – 6,43 m
próba szczelności kanałów rurowych DN 200 mm – 6,43m
próba szczelności kanałów rurowych DN 150 mm – 3,45m
kamerowanie kanałów - 9,88m
wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 110557,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0 m, grunt kategorii III-IV – 6,96m3
Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC, łączonych kielichowo o średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 4,40m
Montaż rurociągów z rur polietylenowych fi 250mm wraz z manszetami i płozami dystansowymi – 3m
Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN 160mm – 4,40m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 7198,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32450,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32450,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32450,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781
7.3.3) Ulica: Pomorska 39/56
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "BUD-REM TOMASZ SKIPIRZEPA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "BUD-REM TOMASZ SKIPIRZEPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32450,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.10.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.10.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.10.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31543,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31543,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31543,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781
7.3.3) Ulica: Pomorska 39/56
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31543,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10788,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10788,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10788,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781
7.3.3) Ulica: Pomorska 39/56
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10788,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156928,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156928,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156928,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781
7.3.3) Ulica: Pomorska 39/56
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156928,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.10.2023 r., do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 1 Odcinek DN 160 mm do działki nr 159 obręb Zawiercie (k.m.46) przy ul. Jałowcowej.
Zadanie nr 2 - Odcinek DN 160 mm do działki nr 23/1 obręb Zawiercie (k.m.60) przy ul. Pomorskiej.
Zadanie nr 3 - Odcinek DN 160 mm do działki nr 27/8 obręb Zawiercie (k.m.39) przy ul. Leśnej.
Zadanie nr 4 - Odcinek DN 160 mm do działki nr 3747/3 obręb Kromołów (k.m.17) przy ul. Paderewskiego.
Zadanie nr 5 - Odcinek DN 160 mm do działki nr 42/13 obręb Zawiercie (k.m.53) przy ul. Wyszyńskiego.
Zadanie nr 6 - Odcinek DN 160 mm do działki nr 6 obręb Zawiercie (k.m.3) przy ul. Kosowskiej.
Zadanie nr 7 - Odcinek DN 160 mm do działek nr 136 oraz nr 127 obręb Zawiercie (k.m.38) przy ul. Ziemnej.
Zadanie nr 8 - Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza.
w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
- Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu"
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
więcej: Rury i osprzęt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.