eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynPoprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuszyn - II etap



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuszyn – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuszyn – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-755fb8ec-2973-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuszyn - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4748098,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granic działek w ulicach: ul. 3 Maja (od ul. Krótkiej do ul. Pabianickiej), ul. Św. Antoniego (od ul. 3 Maja/Pabianickiej do ul. Molenda), ul. Pabianicka (od ul. 3 Maja do ul. Molenda), ul. Molenda (od ul. Poddębina do trójnika T200 w ul. Molenda) – na podstawie:
 Decyzji Nr 140/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 19.11.2004 r., znak: BGiGN.T.-7351/330/141/2004 (Etap II),
 Decyzji Nr 145/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 23.11.2004 r., znak: BGiGN.T.-7351/341/146/2004 (Etap III).

2. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuszyn – II etap”, stanowiącego budowę kanalizacji sanitarnej z odejściami bocznymi w pasach drogowych, odtworzenie nawierzchni: w ul. 3 Maja (od ul. Krótkiej do ul. Pabianickiej), ul. Św. Antoniego (od ul. 3 Maja/Pabianickiej do ul. Molenda), ul. Pabianicka (od ul. 3 Maja do ul. Molenda), ul. Molenda ( od ul. Poddębina do trójnika T200 w ul. Molenda).

OBIEKT NR 1 – III etap (III - 1/s) - ul. 3-go Maja
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S17 do S30
- o długości ok. 456,50 m + odejścia poprzeczne z rur PVC o średnicy 200 mm
o długości ok. 55,50 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm,
o długości ok. 295,00 m – 26 szt.

OBIEKT NR 4 – II etap (II-4/s) - ul. 3-go Maja
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 315 mm od S22 do S32
- o długości ok. 355,50 m + odejścia poprzeczne z rur PVC o średnicy 200 mm
o długości ok. 18,00 m.
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm,
o długości ok. 142 m - 15 szt.

OBIEKT NR 5 – II etap (II-5/s) - ul. Pabianicka
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S32 do S126a
- o długości ok. 184,50 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm
o długości ok. 40,50 m - 8 szt.

OBIEKT NR 7 – II etap (II-7/s) - ul. Św. Antoniego
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od S32 do S191
- o długości ok. 116,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm
o długości ok. 10,00 m - 5 szt.

OBIEKT NR 8 – II etap (II-8/s) - ul. Molenda
1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC „S” o średnicy 200 mm od T200 do ul. Poddębina
- o długości ok. 531,00 m,
2) Odejścia boczne (przyłącza) ks w pasie drogowym z rur PVC „S”, o średnicy 160 mm
o długości ok. 96,00 m - 18 szt.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarze robót.

Szczegółowy opis zawarty został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2575241,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3415987,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2575241,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. JONTEX PIOTR JOŃCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590339833

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Leszczyny Duże 30 (Dłutów)

7.3.5) Kod pocztowy: 95-081

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2575241,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.