Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443343/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bliżej kultury. Poprawa warunków funkcjonowania sali lustrzanej Biblioteki Publicznej w Skokach – etap II: modernizacja sufitu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Skoki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8925 800
1.5.8.) Numer faksu: (61) 8925 803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bliżej kultury. Poprawa warunków funkcjonowania sali lustrzanej Biblioteki Publicznej w Skokach – etap II: modernizacja sufitu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b50432b7-ba9a-4c22-b8c1-1d584e76f09e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030350/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Bliżej kultury. Poprawa warunków funkcjonowania sali lustrzanej Biblioteki Publicznej w Skokach – etap II: modernizacja sufitu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest II etap modernizacji sali lustrzanej, zlokalizowanej w Skokach, ul. Ciastowicza 11, segment B, II piętro budynku Urzędu Miasta i Gminy Skoki, realizowany w ramach zadania pn.: „Bliżej kultury. Poprawa warunków funkcjonowania sali lustrzanej Biblioteki Publicznej w Skokach – etap II: modernizacja sufitu".
Budynek jest użytkowany.
Prace należy prowadzić wyłącznie w godzinach pracy urzędu tj. :
Poniedziałek w godz. 8.30-17.00;
Wtorek - piątek w godz. 7.30-15.30.
Zamawiający nie wyraża także zgody na pracę w soboty.
Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie następujących prac:
• Prace budowlane przygotowawcze i demontażowe
• Prace budowlane związane z wykonaniem sufitu podwieszanego,
• Prace elektryczne,
• Prace instalacyjne klimatyzacyjne i wentylacyjne,
• Prace wykończeniowe związane z montażem kurtyn materiałowych,
• Wywóz i utylizacja gruzu / odpadów.
Szczegółowy zakres robót zawiera:
• Projekt techniczny - branża architektoniczno- budowlana - zał. nr 1.1 do SWZ,
• Projekt wykonawczy - instalacja klimatyzacji - zał. nr 1.2 do SWZ
• Kosztorysy ofertowe w wersji pdf i ath - zał. nr 1.3 do SWZ,
• STWiOR Wymagania ogólne - zał. nr 1.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Jak wynika z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy – art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.Ponadto, zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowania albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert, tj. do 20 sierpnia 2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego wpłynęły cztery oferty. Zestawienie złożonych ofert przedstawia poniższa tabela.
Numer oferty 1: JZR Robert Nowak ul. Gen. H. Dąbrowskiego 33, 64- 600 Oborniki NIP: 7661871267
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
Numer oferty 2: Belari sp. z o.o. ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław NIP: 8943163889
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
Numer oferty 3: Klimhousebud Waldemar Podraza Łosiniec 17A, 62-285 Popowo Kościelne
NIP: 7661678599.
Numer oferty 4: Firma Handlowa „Barbud” Bartosz Macudziński Os. Lecha 40, 62-571 Stare
Miasto NIP: 6652727582
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
Oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP z powodu niezgodności jej treści z przepisami ustawy, bowiem Wykonawca nie przesłał Formularza Ofertowego ani żadnych innych dokumentów z wyjątkiem kosztorysu ofertowego, nadto nie wniósł wadium.
Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP z powodu niewniesienia wadium.
Oferta nr 3 podlega odrzucaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP z powodu niewniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
Oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP z powodu niezgodności jej treści z warunkami zamówienia w zakresie niespełnienia przez dwa oferowane urządzenia równoważne minimalnych wymagań Zamawiającego.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP, albowiem wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.