eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko WielkieTermomodernizacja budynku dawnej szko³y w £ê¿cach



Og³oszenie z dnia 2024-09-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku dawnej szko³y w £ê¿cach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminna Spó³ka Komunalna w Chrzypsku Wielkim Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302142930

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chrzypsko Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-412

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chrzypsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gsk-chrzypsko.naszbip.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku dawnej szko³y w £ê¿cach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e6cfc20-a4a4-4fcb-b9b2-a9a22b2c48a9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00491108

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e6cfc20-a4a4-4fcb-b9b2-a9a22b2c48a9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê:
1.1 przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
1.2. za pomoc± poczty elektronicznej sekretariat@chrzypsko.pl w szczególno¶ci w zakresie zadawania pytañ, przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem
platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pana(-i) danych osobowych jest Gminna Spó³ka Komunalna w Chrzypsku Wielkim Sp. z o.o. z siedzib± w Chrzypsku Wielkim (64-412) przy ulicy G³ównej 15, z którym mo¿na kontaktowaæ siê mailowo za po¶rednictwem adresu: gsk@chrzypsko.pl. Inspektorem Ochrony Danych jest Maciej Chlebowski, z którym mo¿na kontaktowaæ siê mailowo za po¶rednictwem adresu: inspektor@it-systemy.com we wszelkich sprawach z zakresu realizacji obowi±zku ochrony danych osobowych.
Administrator danych osobowych przetwarza Pana(-i) dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie wyra¿onej przez Pana/Pani± zgody. Pana(-i) dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
realizacji praw i obowi±zków ustawowych Administratora danych osobowych,
realizacji umów,
niezbêdnym do ochrony Pana(-i) ¿ywotnych interesów lub innych interesów,
wykonywania zadañ, realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adz publicznej, powierzone Administratorowi,
w pozosta³ych przypadkach — wy³±cznie na podstawie uprzednio udzielonej przez Pana [Pani± pisemnej zgody w zakresie i celu]
W zwi±zku z realizacj± praw i obowi±zków ustawowych Administratora danych osobowych, Pana(-i) dane osobowe mog± byæ udostêpniane przez Administratora innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mog± byæ:
a)organy w³adzy publicznej praz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie tych organów na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b)inne podmioty, upowa¿nione do odbioru Pana(-i) danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
c)podmioty, które przetwarzaj± Pana(-i) dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce).
Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji w/w celów z uwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w tym przepisów archiwalnych.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pana(-i) danych osobowych przys³uguj± Panu(-i) nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
b) prawo do ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych w przypadku, gdy dane s± niekompletne lub niezgodne z rzeczywisto¶ci±,
c) prawo do ¿±dania usuniêcia swoich danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
d)prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
e)prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
- przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody lub na podstawie umowy oraz przetwarzanie odbywa siê w sposób zautomatyzowany
f)prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
g)prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem,
h)prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku dawnej szko³y w miejscowo¶ci £ê¿ce.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, ni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
-Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
-O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu(za³±cznik nr 9 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w:
a. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2023.1497 t.j)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:
1.1 Dla przedmiotu niniejszego zamówienia: 5 000,00 PLN (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy z³otych 00/100 groszy).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz 2022 r. poz. 807 i 1079).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Pojezierza Miêdzychodzko-Sierakowskiego o/Chrzypsko Wielkie nr rachunku: 15 9082 0005 0000 2570 2000 0020
z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniê¿nych, tj. gwarancji/porêczeniu wymagane jest za³±czenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/porêczenia w postaci elektronicznej.
8. Wadium w formie niepieniê¿nej powinno okre¶laæ co najmniej:
a. beneficjenta, tj. Gminn± Spó³kê Komunaln± w Chrzypsku Wielkim Sp. z o.o.,
b. kwotê wadium,
c. termin wa¿no¶ci wadium, tj. termin nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±. Przy czym, pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ, w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
d. powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
e. z tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty ca³ej kwoty wadium,
f. odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
11. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum/wspólnicy spó³ki cywilnej) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo, z którego tre¶ci bêdzie wynika³o umocowanie ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 pkt 1.1. SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia .
5. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± [za³±cznik nr 6 do SWZ].
6. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Wykonawc± ustanowionym jako pe³nomocnik.
8. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z wymogiem udzielonej przez BGK w ramach Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków – Wstêpnej promesy dofinansowania inwestycji, Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 2 % wynagrodzenia brutto, na podstawie prawid³owo wystawionej i dorêczonej przez Wykonawcê faktury zaliczkowej, w terminie 30 dni od dnia jej dorêczenia, na rachunek bankowy wskazany w fakturze.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym
przez art 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cej za³±cznik nr. 7 do
SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.