Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00393644/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz
z samodzielną ścianą wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rzekun.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rzekun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wrazz samodzielną ścianą wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f46615-4baf-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049832/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa terenu sportowo - rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewid. 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianką wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Ściany wspinaczkowe:Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie rysunków/projektu ściany wspinaczkowej zewnętrznej odpornej na warunki atmosferyczne do akceptacji dla Zamawiającego.
2. Wykonanie konstrukcji i poszycia ścian wraz z wyposażeniem - rodzaj, ilość urządzeń, wyszczególnienie wymaganych elementów składowych, wraz z parametrami, jakie powinny spełniać poszczególne urządzenia należy do określenia przez Dostawcę.
Ściana wspinaczkowa objęta realizacją zamówienia powinna być wykonana zgodnie z Europejskimi i Polskimi Normami dotyczącymi sztucznych ścian wspinaczkowych, wszystkie elementy ściany z materiałów dopuszczonych przez Instytut Techniki Budowlanej i posiadać aktualne certyfikaty dotyczące bezpieczeństwa ogniowego.
3. Montaż ściany wspinaczkowej: trwałe i stabilne zamontowanie konstrukcji ścian w podłożu wg projektu opracowanego przez dostawcę zaakceptowanego przez Zamawiającego. Podczas montażu ścian wykonawca ma obowiązek oznakować prowadzone prace, znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP.
Ściana wspinaczkowa – wysokość do 3m, długość ścianki do 10 m, szerokość do 3m, przeznaczona powierzchnia na której należy zamontować ściankę wspinaczkową do 200m2 – zgodnie z załączonym opracowaniem graficznym.
4. Uprzątnięcie terenu w okolicy montowanych urządzeń. Czynność ta obejmuje: usunięcie kamieni, gruzu, zerwanej darni, wyrównanie terenu wokół placu montażu ścian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Trampoliny ziemne – publiczneZakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie projektu trampolin zewnętrznych odpornych na warunki atmosferyczne.
2. Dostawa, montaż i przekazanie do użytkowania parku trampolin.
Rama trampoliny wykonana ze stali ocynkowanej, pokryta bezpieczną nawierzchnią poliuretanowo - gumową. Dopuszczalny nacisk 150kg. Trampoliny mają być zestawione w konfiguracjach geometrycznych tworząc park trampolin na powierzchni 200m2, zgodnie z załącznikiem graficznym. Produkt ma być certyfikowany, zgodny z obowiązującymi normami.
Orientacyjne wymiary dla jednej kompozycji trampolin 4,79x10,89m-(strefa bezpieczeństwa 8,29 x13,18m), przewiduje się montaż dwóch kompozycji trampolin– zgodnie z załączonym opracowaniem graficznym.
3. Uprzątnięcie terenu w okolicy montowanych urządzeń. Czynność ta obejmuje: usunięcie kamieni, gruzu, zerwanej darni, wyrównanie terenu wokół placu montażu ścian.
Trampoliny maja być odporne na wandalizm oraz na warunki atmosferyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART ROCHER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625 248 19 53
7.3.3) Ulica: Stalowa 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-948
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158419,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158419,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1 MOVE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5893168039
7.3.3) Ulica: ul. Morelowa 5/30
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-174
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158419,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Budowa kompleksu sportowego w Olszanicy
- Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Ninja Park Żabianka" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Wysockiej, odcinku ul. Częstochowskiej, oraz odcinku ul. Krzywej w Łazach i ul. Paderewskiego w Wysokiej.
- Utworz przestrzeni zieleni i bioróżnorodności w Dąbr i Łaz oraz pracow bioróżnorodności w Dąbr, Łaza i Okulic w ram zad: "Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Prószkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.