eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA IM. ALEKSANDRA TANSMANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-207

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tansmanlodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psmlodz.wikom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-325f904a-e679-4f10-8a04-5454a8bfb20d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-325f904a-e679-4f10-8a04-5454a8bfb20d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00360140/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 12.06.2024 r. wszczął postępowanie w przedmiocie zamówienia publicznego pn.: „Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi”. Postępowanie zostało wszczęte na podstawie art. 275 pkt. 1 Ustawy PZP w trybie podstawowym. Wskazane postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art. 255 pkt. 1 ustawy PZP, gdyż nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy PZP Zamawiający uprawniony jest do wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym Zamawiający, uwzględniając wymóg pozostawienia pierwotnych warunków zamówienia bez istotnych zmian, postanowił o udzieleniu przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-902f7ab0-120d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KG.26.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 413083,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych w zakresie remontu sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana przy ul. Szpitalnej w Łodzi.
2. Roboty budowlane prowadzone będą w budynku Zamawiającego zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Szpitalnej 5/7.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis planowanej roboty budowlanej zawierał załącznik nr 8 do Zaproszenia do negocjacji (dalej: „Zaproszenie”) wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 8.08.2024 r. Zaprosił do negocjacji Wykonawcę - PAGMA PROJEKT Sp. z o.o.. W wyniku prowadzonych negocjacji strony ustaliły wynagrodzenie Wykonawcy na kwotę 670 000,00 zł brutto.
Ze względu na znaczną różnicę między wyliczonym przez Wykonawcę wynagrodzeniem (670 000,00 zł brutto) a środkami przeznaczonymi na realizację zamówienia wynoszącymi 466 545,00 zł brutto nie ma możliwości dalszego prowadzenia negocjacji. W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie w oparciu o art. 255 pkt. 8) Ustawy PZP, gdyż negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.