eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoDowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Szydłowo do szkół i placówek oświatowych w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Szydłowo do szkół i placówek oświatowych w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672115511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ec92920-6008-4ad8-b301-139c73b96a17

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Szydłowo do szkół i placówek oświatowych w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ec92920-6008-4ad8-b301-139c73b96a17

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056544/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Szydłowo do szkół i placówek oświatowych w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci i uczniów pełnosprawnych oraz niepełnosprawnych (art. 32 ust. 5 i 6 oraz art. 39 ust. 3 i 4 ustawy Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 737) z terenu Gminy Szydłowo do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w czasie przewozu w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.
2. Przewozy dzieci odbywają się do następujących szkół i placówek oświatowych:
• Zespół Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie, Szydłowo 43, 64-930 Szydłowo;
• Zespół Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Starej Łubiance, ul. Polna 8, 64-932 Stara Łubianka;
• Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Wyzwolenia Ziemi Wałeckiej w Skrzatuszu, ul. R. Leszczyńskiego 1, 64-930 Skrzatusz;
• Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. M. Grzegorzewskiej, ul. Śniadeckich 27AB, 64-920 Piła;
• Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne „Miś Wojtek”, ul. Grunwaldzka 4, 64-920 Piła.

3. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej w terminie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.
4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów do dyspozycji Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego i terminowego dowozu dzieci. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto za bilet miesięczny.
5. Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół określone zostały w załącznikach do SWZ. Godziny przewozu i odwozu mogą ulec zmianie.
6. Liczba miejsc siedzących w autobusie odpowiednia dla liczby uczniów oraz opiekuna.
7. Liczba osób uprawnionych do otrzymania biletów, stan na 11 lipca 2024 r. to 385 uczniów.
8. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych.
11. Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 .r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. poz. 432 ze zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna).
12. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, w sobotę Przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu.
13. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu.
14. Pojazdy służące do przewozów uczniów muszą posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW, muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz muszą być wyposażone w monitoring wnętrza.
15. W ofercie należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół i placówek oświatowych, (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej) lub podać całkowitą wartość zobowiązania uwzględniającą łączną wartość zamówienia wraz z wyszczególnionym kosztem 1 km z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (w przypadku składania oferty na prowadzenie komunikacji regularnej specjalnej).
16. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 30 nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów.
17. Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie liczby biletów miesięcznych lub ilości przejechanych kilometrów.
18. Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół.
19. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu.
20. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
21. Ilość autobusów potrzebnych do realizacji zamówienia – 7, w tym: co najmniej dwa autobusy z 71 miejscami siedzącymi, dwa autobusy z co najmniej 66 miejscami siedzącymi, dwa autobusy do 49 miejsc siedzących, pozostałe z co najmniej 26 miejscami siedzącymi, w tym co najmniej jeden autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym osób z niepełnosprawnością ruchową przewożonych na wózkach).
22. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy autobusów i opiekuna wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ.
23. W zakresie przewozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych Wykonawca zobowiązany będzie:
1) zapewnić transport uczniów/ dzieci niepełnosprawnych przystosowanym pod względem technicznym do tego celu pojazdem samochodowym właściwym do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowanym do stopnia niepełnosprawności, wyposażonym w odpowiedni sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie, w tym uczniowi poruszającemu się na wózku inwalidzkim, tj. wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu uczniów i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania ucznia znajdującego się na wózku, najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie.
2) zapewnić – kierowcę oraz opiekuna przewożonym uczniom, według następujących zasad:
a. opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie pomagał uczniom rozebrać się, a następnie przekazywał uczniów pod opiekę nauczyciela na poziomie szatni,
b. po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał uczniów od nauczyciela w szatni, jeżeli zajdzie potrzeba będzie pomagał uczniom ubrać się i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);
c. Osoba do sprawowania opieki nad uczniami będzie posiadała właściwe kwalifikacje do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec uczniów w czasie przewozu tych uczniów na trasie dom-placówka-dom oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
d. Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi/uczniami nie może być kierowca pojazdu.
24. Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać i stosować przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;
25. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku do SWZ – harmonogram dowozów. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
26. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy, posłużył się następującymi kodami oraz nazwami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
27. Sposób wykonywania zamówienia został określony w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
28. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są większe koszty realizacji zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Podział zamówienia na części niesie ze sobą ryzyko wystąpienia opóźnień co może zagrozić prawidłowej realizacji zamówienia.
Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki rozmiar, nie utrudnia konkurencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283945,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wałeckie Towarzystwo Przewozowe "L&S" Grzegorz Lasocki Spółjka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331026718

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 105

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.