eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaZP/23/2024_Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do identyfikacji drobnoustrojów na aparacie typu MALDI Biotyper Sirius (IVD System).



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/23/2024_Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do identyfikacji drobnoustrojów na aparacie typu MALDI Biotyper Sirius (IVD System).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276581253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.dr. W. Antesa 11

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/23/2024_Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do identyfikacji drobnoustrojów na aparacie typu MALDI Biotyper Sirius (IVD System).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda74c82-3976-4d4e-8b93-a03c44c9fad5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/23/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Pozostałe odczynniki i materiały eksploatacyjne do identyfikacji drobnoustrojów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do ilości określonych szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

Okres obowiązywania umowy określony w ust. 1 może ulec wydłużeniu maksymalnie o sześć miesięcy, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, skutkujących niewykorzystaniem w okresie obowiązywania umowy minimalnego, 70% poziomu potrzeb Zamawiającego określonych szacunkowo w Formularzu Cenowym, o którym mowa w § 1 ust. 2 i ust. 3 niniejszej umowy. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy w razie zaistnienia powyższych okoliczności nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne zawiadomienie przesłane Wykonawcy przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-02-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Jednorazowe płytki i adapter do identyfikacji drobnoustrojów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do ilości określonych szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

Okres obowiązywania umowy określony w ust. 1 może ulec wydłużeniu maksymalnie o sześć miesięcy, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, skutkujących niewykorzystaniem w okresie obowiązywania umowy minimalnego, 70% poziomu potrzeb Zamawiającego określonych szacunkowo w Formularzu Cenowym, o którym mowa w § 1 ust. 2 i ust. 3 niniejszej umowy. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy w razie zaistnienia powyższych okoliczności nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne zawiadomienie przesłane Wykonawcy przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-02-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Zestaw Sepsityper do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów bezpośrednio z dodatniej butelki do posiewów krwi

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że podane Formularzu Cenowym ilości są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu dostaw w podanych ilościach. Ilości te w szczególności są podstawą do skalkulowania ceny oferty Wykonawcy. Zamawiający może w zależności od potrzeb zmniejszyć lub zwiększyć o 30% ilość zamawianego asortymentu w odniesieniu do ilości określonych szacunkowo w Formularzu Cenowym. Skorzystanie z prawa opcji określonego w zdaniu poprzedzającym odbywać się będzie poprzez przesłanie do Wykonawcy stosownego Zawiadomienia o skorzystaniu z przewidzianego zwiększenia zakresu umowy w razie, gdy określony w umowie zakres opcji podstawowej zbliża się do 100% zużycia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.

Okres obowiązywania umowy określony w ust. 1 może ulec wydłużeniu maksymalnie o sześć miesięcy, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, skutkujących niewykorzystaniem w okresie obowiązywania umowy minimalnego, 70% poziomu potrzeb Zamawiającego określonych szacunkowo w Formularzu Cenowym, o którym mowa w § 1 ust. 2 i ust. 3 niniejszej umowy. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy w razie zaistnienia powyższych okoliczności nie wymaga zawarcia aneksu do umowy i następuje poprzez pisemne zawiadomienie przesłane Wykonawcy przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-02-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej:
Część I – 90 000,00 złotych brutto.
Część II – 30 000,00 złotych brutto.
Część III – 30 000,00 złotych brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Określono w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Określono w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wartość umowy nie może ulec zmianie podczas jej trwania (podwyższeniu/obniżeniu), z wyjątkiem przypadku:
a) zmiany podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, które w ramach niniejszej umowy następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę.
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 427).
e) istotnej zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
f) zmiany wskaźników cen dostaw odnoszących się do przedmiotu zamówienia, ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.