eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiModernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790376383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 54

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87-567-69-10

1.5.8.) Numer faksu: 567-69-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzop@list.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paliatywna.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.paliatywna.suwalki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SPZOP

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ee8731-67b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach „” Nr projektu RPO.05.04.01-20-0065/23w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna. Działania 5.4.Strategie niskoemisyjne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241802,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację systemu oświetlenia wewnętrznego w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych o jarzeniowych i żarowych źródłach światła na energooszczędne lampy LED
3. Zamówienie swoim zakresem obejmuje m.in.:
a) dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED, demontaż wraz z utylizacją starych źródeł i opraw światła w zakresie określonym w Załączniku nr 4 i 5 do SWZ,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
c) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji przedmiotu zamówienia. Zestawienie istniejącego oświetlenia do demontażu:
d) badanie natężenia oświetlenia zgodnie z aktualnymi wymaganiami
e) badanie odbioru modernizowanej instalacji, w tym przewody, zabezpieczenia i uziemienie
f) odebranie i utylizację zdemontowanych opraw oświetleniowych
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 i 5 do SWZ. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 4 – OPZ opraw oświetleniowych. Zamawiający dołącza do dokumentacji postępowania Audyt Oświetlenia Budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach dla realizacji przedmiotowego zadania w postaci Załącznika nr 5 – Audyt Oświetlenia z lokalizacją pomieszczeń dla przedmiotu zamówienia uwzględniający umiejscowienie poszczególnych jego elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297417,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297417,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297417,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroRMA System Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182139953

7.3.3) Ulica: Poznańska 50

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297417,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.